Заявете пробно шофиране
Свържете се с нас
Ценови листи
Конфигуратор
Резервирайте сервиз онлайн
My Toyota/Моята Toyota

Toyota Corolla

Най-популярният автомобил в света

Град Тойота, Япония, 5 септември 2013 г. – Toyota Motor Corporation (TMC) обяви, че общите продажби в световен мащаб на Toyota „Corolla“, най-популярният автомобил в света, надхвърлиха 40 млн. броя през юли, като достигнаха 40,01 млн. Това събитие бележи поредното рекордно постижение на Corolla, исторически най-продаваният глобален модел на Toyota.

През ноември 1966 г. Toyota отваря нов завод в Такаока, префектура Айчи, посветен единствено на производството на Corolla. Две години по-късно стартира производството на Corolla в Австралия и Малайзия, с акцент върху специфичните изисквания за региона. От 1965 г. до 1968 г. Toyota увеличава повече от два пъти общото си годишно производство от 480 000 до 1,1 млн. превозни средства – свидетелство за значителния принос на Corolla към растежа на компанията.

Corolla, която в момента се произвежда в 15 завода по целия свят, съставлява една пета от всички продадени автомобили в 76-годишната история на Toyota.

Износът на Corolla в Северна Америка стартира през 1968, като бързият пазарен успех на модела там спомага продажбите на Corolla в световен мащаб да достигнат 1 млн. броя само 4 години след създаването на модела. През 1997 г. Corolla се превръща в най-продавания модел в света с продажби, надхвърлящи 22,65 млн. броя. От 2002 година насам, всяка година се продават повече от 1 милион автомобила с името Corolla, а само през изминалата година всеки ден се продават 3180 автомобила Corolla в над 150 държави по света.

Отбелязвайки събитието, главният инженер на Corolla Шиничи Ясуи каза:

„Чувствам, че този автомобил е израстнал под грижите на хора по целия свят и съм горд, че съм допринесъл за неговото създаване и съм благодарен на всички онези, които са притежавали и обичали своята Corolla. Ключът към успеха на Corolla е надлежното предаване във времето на оригинална концепция за модела, разработена от Тацуо Хасегава: „Corolla трябва да носи щастие и благополучие на хората по целия свят.“ 


Първоначално Corolla е създадена, за да отговори на променящите се нужди на пътуващите всекидневно японски работници в средата на 60-те години. Тогавашният главен инженер Тацуо Хасегава забелязва, че с разширяването на промишлеността на Япония, времето за пътуване до работа на повечето хора се увеличава. Следователно нуждата за придвижване в личен автомобил нараствала и това прозрение довело Хасегава до създаване на концепцията за първата Corolla. От тогава до днес неговите водещи принципи продължават да са определящи за модела: постоянно развиващ се автомобил, създаден, за да отговори на нуждите на клиентите на всеки пазар.

/
Първата Corolla, 11-то поколение в Япония, Америка, Европа

Когато първата Corolla слиза от поточната линия, много основни системи за безопасност все още се предлагат като опция. По-късно, за да отговори на нуждите на семействата, Toyota решава да включи много от тези системи в стандартното оборудване. Ангажираността на Toyota да постига все по-високи на качество и да продължи да разширява стандартното оборудване на достъпната ценово Corolla е причината семейства по целия свят да избират Corolla много по-често от от всеки друг автомобилен модел.

Историята на постоянно развиващата се Corolla, пълна с примери за подобрения на технологиите и качеството, е емблематична за усилията на Toyota да предусеща нуждите на клиентите и да предоставя всеки път по-добри автомобили.

Toyota Corolla - над 40 милиона продадени автомобила

Още истории и новини от Toyota

Настройките Ви за "Бисквитки"

За да подобрим използването на нашия сайт и предлаганите услуги, ние използваме "Бисквитки", "уеб маяци" или други технологии за проследяване на поведението и прегледаното съдържание на сайта ни. Ако сте съгласни с това можете да продължите да ползвате интернет страницата ни или можете да промените своите настройки тук.

Потвърдете своите настройки, за активиране или деактивиране на "бисквитките":

Подобряват сигурността на интернет страницата на Toyota и Ви осигуряват минимално ниво на услуги.

"Бисквитки" използвани за подобряване на услугите, които предлагаме, като използваме аналитични услуги, проучвания, мониторинг и цялостно представяне на сайта.

"Бисквитки", които съхраняват информация за вашите данни за достъп до портала ни и запомнят определени избори, които сте направили в сайта ни.

"Бисквитки", които ви предлагат пълно клиентско пътуване и запазват регистър от страниците, които сте посетили и ви предлагат локални услуги около вас и споделят информация, за да ви предложим тест драйв по време на вашето посещение на сайта. Тези "бисквитки" могат да доведат до таргетирани рекламни послания отправени към вас от Toyota, дори когато сте извън интернет страницата на Toyota.