1. Owners
  2. Insurance
  3. Roadside Assistance
Свържете се с нас, през връзките по-долу:

Toyota Пътна помощ

Наслаждавайте се на спокойствие при шофиране благодарение на Toyota Euro Care. Като част от нашия ангажимент за удовлетвореност на клиентите, Toyota се радва да предостави на клиентите услугите на Toyota Euro Care за 3 години след първата покупка на вашия автомобил. Продължаващият ангажимент на Toyota към качеството, както и опитът и предимствата, предлагани от Toyota Euro Care, означават, че никога няма да се притеснявате, когато възникне проблем при шофиране - ние ще ви помогнем да се върнете обратно на пътя.

Какво покрива пътната помощ на Toyota Euro Care?

Механична повреда

Ако автомобилът ви се повреди, ние ще ви върнем на пътя възможно най-бързо.

Инцидент

В случай на инцидент, можем да ви помогнем, на вас и на вашата Toyota да продължите движението си

Проблеми свързани с управлението

В случай на проблеми като свършило гориво, изтощен акумулатор, спукана гума, загубени или заключени ключове, ние ще се погрижим за вас.

Какво се включва?

Независимо дали сте претърпели инцидент, имате спукана гума, заключили сте ключовете в автомобила или вашата Toyota е претърпяла рядко появяваща се механична повреда, ние сме тук, за да ви подкрепим

  • Изтегляне·  
  • Съобщения и съвети
  • Съобщения и съвети
  •  Извозване на ремобилизиран автомобил
  • Хотел
  • Продължаване на пътуването
  • Шофьор
  • Заменящ автомобил

Оферти

Какви услуги са включени в Toyota Euro Care?

  • Toyota Euro Care ще организира превозването на автомобила до най-близкия оторизиран сервиз на Toyota.

 

  • Ако превозното средство трябва да се съхранява в защитено място през нощта, докато чака възстановяване, Toyota Euro Care ще организира и заплати цената на това съхранение до максимална стойност от 74 €.

 

  • Фирмата за помощ също така ще организира транспортирането на всяко ремарке или каравана (стандартна с 50-милиметров теглич със сферична глава), теглена от засегнатото превозно средство, до същия оторизиран сервиз на Toyota.

  • Toyota Euro Care е на разположение, за да даде съвет или да предаде съобщение на някой, който трябва да бъде информиран за проблемите с вашия автомобил.

 

  • Ако повредата се случи на повече от 50 км от дома на основния потребител, може да не успеем да покрием всички разходи за съответното решение, но ще ви помогнем да го намерите.

  • Ако ремобилизираният автомобил трябва да бъде взет от оторизиран сервиз на Toyota, който се намира на повече от 50 км от местоживеенето на потребителя, тогава по искане на потребителя Toyota Eurocare ще организира и заплати еднопосочен първокласен железопътен транспорт за един човек до мястото, където автомобилът е ремобилизиран. В случай, че пътуването с влак надвишава 6 часа, като алтернатива ще бъде предоставен самолетен билет от бизнес класа.

 

  • Ако повредата се случи на повече от 50 км от домашния адрес на основния потребител и оторизираният сервиз на Toyota не може да ремобилизира автомобила в рамките на същия ден, тогава водачът и пътниците могат да изберат една от следните възможности:

  •  Ако потребителят пожелае да остане в близост до превозното средство, докато се ремобилизира, Toyota Eurocare ще организира и заплати хотелско настаняване за потребителя и пътниците до максимум четири нощувки и на стойност 112 € на човек на вечер в зависимост от местната наличност.
 
  • Храненето и други последващи разходи са отговорност на потребителя и пътниците.

  • Toyota Euro Care ще организира и заплати железопътен транспорт първа класа за водача и пътниците, което им позволява да продължат пътуването си до първоначалната дестинация на покриваната територия или да се върнат в обичайното местоживеене на потребителя (държава на регистрация на превозното средство ).
 
  • В случай, че пътуването с влак надвишава 6 часа, ще бъдат предоставени самолетни билети в бизнес класа.

  • Ако всички шофьори, пътуващи в превозно средство с покритие, се разболеят и пътуването не може да продължи, Toyota Euro Care ще осигури шофьор за своя сметка.
 
  • Шофьорът ще помогне на останалите пътници да продължат до местоживеенето на потребителя или да продължат пътуването до първоначалната дестинация в територия на покритието. Всички допълнителни разходи, различни от осигуряването на шофьора, трябва да бъдат поети от потребителя.

  • Ако потребителят предпочита да използва заменящ автомобил, Toyota Euro Care ще предостави заместващо превозно средство от подобна категория по време на ремонта и ограничено до максимален период от три дни.
 
  • Въпреки че ще бъдат положени всички усилия за осигуряване на еквивалентно превозно средство, не може да бъде поета отговорност за проблеми, възникнали в резултат на ограничена местна наличност или неуспех на наемаща компания или друг орган да достави превозно средство на потребителя.
 
  • Всички допълнителни разходи, различни от разходите за наем, трябва да бъдат поети от потребителя.