1. Проверете има ли сервизна кампания за Вашия автомобил
Въведете своя идентификационен номер на автомобила (VIN/шаси) и влезте в портала, за да проверите дали автомобила Ви подлежи на сервизна кампания.
Въведете своя идентификационен номер на автомобила (VIN/шаси) и влезте в портала, за да проверите дали автомобила Ви подлежи на сервизна кампания.
Запазете час в сервиза на предпочитания от Вас сервизен център и изберете удобните за вас ден и час.
Вашият търговец на Toyota ще се погрижи за вашия автомобил, за да се увери, че е безопасен и готов за шофиране.
За Toyota, Безплатни сервизни кампании за вашата безопасност са преди всичко превантивен и важен инструмент за гарантиране на пословичната надеждност и безопасност на превозните средства. Когато установим, че дадена част от превозното средство не отговаря на нашите строги критерии, ние решаваме да извършим превантивни ремонти, независимо от възрастта на превозното средство, дори ако вероятността от повреда е много малка.
Свържете се с нас по имейл, форма за контакти, през чат на сайта или на живо в шоурум.
Имейл: toyota@contact.toyota.bg
Форма за контакти: https://www.toyota.bg/contact
Сервизната кампания обикновено се инициира от производителя за справяне с потенциална опасност свързана с безопасността на продукта. Предмет на такива кампании могат да бъдат всички видове продукти, като храни, играчки, електрически стоки и инструменти.
Всяка година милиони автомобили на различни производители са предмет на такъв вид кампании по различни причини. Toyota не прави изключение. Ние се грижим за безопасността на нашите клиенти и затова се стремим да отзоваваме в сервизите си и обслужваме автомобилите възможно най-бързо и ефективно.
Собствениците на автомобили ще бъдат уведомени с писмо или телефонно обаждане. В допълнение, собствениците могат да използват линка за проверката, наличен тук, за да проверят дали автомобилът им е предмет на кампания за отзоваване.
Всичко, което трябва да направите, е да въведете идентификационния номер на шасито на превозното средство (VIN). Като алтернатива собствениците могат да влязат в персоналния си профил (ако имат потребителски акаунт в MyToyota и са регистрирали автомобила си там) или да се свържат с търговец на Toyota, за да получат тази информация.
Автомобилите, засегнати от конкретна кампания за безопасност, много рядко би се наложило да бъдат спрени от движение поради това. Ако това наистина се налага, ние от Toyota ще се свържем директно с Вас, за да Ви уведомим.
Винаги може да се свържете с Вашия търговец на Toyota, за да разберете повече. Независимо от това, ние Ви насърчаваме да извършите всяка услуга, свързана с кампания за отзоваване и отнасяща се за Вашия автомобил, възможно най-скоро.
Toyota стриктно тества всеки аспект на всеки автомобил, преди да започне производство. След като автомобилите на Toyota се доставят на нашите клиенти, ние продължаваме да следим работата на нашите автомобили чрез собствени вътрешни процеси, заедно с обратната връзка от дилърите на Toyota и нашите клиенти.
Когато бъде идентифициран проблем, ние вярваме, че действаме в най-добрия интерес на клиентите ни, като инициираме кампания за отстраняване на установеното отклонение.
Това зависи от модела на автомобила и естеството на кампанията. Вашият търговец на Toyota ще ви уведоми за времето, необходимо за завършване на работата по вашия автомобил.
Ако възникнат непредвидени обстоятелства, ремонтът може да отнеме и повече време от предвиденото, но вашият дилър на Toyota ще ви държи информиран през цялото време, ако това се случи.
Моделите, засегнати в Европа, са:
Отнася се за модели, произведени между май 2000 г. и ноември 2001 г., както и между април 2006 г. и декември 2014 г.
Моля, обърнете внимание, че не всички шасита от горните модели са включени в тази кампания. Свържете се с вашия дилър, за да проверите дали конкретно вашият автомобил е засегнат.
Тъй като това е много мащабно отзоваване с ограничено количество резервни части, контактът с клиентите е в ход. Toyota непрекъснато изпраща информация до засегнатите собственици и веднага щом частите станат налични за вашия автомобил, ще бъдете информирани с писмо.
Ако вашият автомобил е включен в отзоваването, свържете се с най-близкия сервиз на Toyota възможно най-скоро и запишете час за извършване на необходимите действия.
Свържете се с нас по имейл, форма за контакти, през чат на сайта или на живо в шоурум.
Имейл: toyota@contact.toyota.bg
Форма за контакти: https://www.toyota.bg/contact