Връзки за бърз достъп

Качество на Toyota

Научете за нашия подход към качеството от първо лице: гласовете на нашите клиенти и служители
Клиентите определят качеството. Нашата мисия никога не свършва.

Гласовете на клиентите

  • Клиентите ни са най-важните хора, които трябва да слушаме, когато става въпрос за разбиране на това какво означава качеството на Toyota. Техните независими мнения и опитът им с техните автомобили ни помагат да разберем дали целите ни за качество са постигнати и ни дават реална информация, от която се нуждаем, за да правим подобрения и да произвеждаме все по-добри автомобили.
  • Те са споделили много забележителни истории за надеждността на нашите автомобили и за особената привлекателност, която ги прави надеждна и ценна част от живота на хората. Винаги сме готови да се вслушаме в гласовете на нашите клиенти и обръщаме еднакво внимание както на критиките, така и на похвалите.
  • Запознайте се с Манфред Дворжак. Той е таксиметров шофьор в Австрия и е изминал над един милион километра със своята Toyota Prius. Той отбелязва, че „Prius е най-добрият помощник“.
  • Запознайте се с фамилията Крю – семейство с апетит за приключения, който не познава граници...  Като част от лятната си почивка те шофират своята Toyota Avensis от Обединеното кралство до Турция всяка година – пътуване от 5000 мили в двете посоки.
  • Запознайте се с Боб Олд и кучето му Мърфи. Той е изминал повече от 350 000 мили с колата си досега – и описва Prius като „подходящ по перфектен начин...“

Подход към качеството

  • Винаги по-добри автомобили

    Ние поставяме качеството в центъра на всичко, което правим. Верни на принципа kaizen, винаги търсим начини за подобрения, за да сме сигурни, че предоставяме на нашите клиенти продукти и услуги с най-високо качество. 

  • Всеки член на нашия екип разбира колко е важно никога да не предаваме лошото качество на следващия етап от процеса. Това означава, че можем да се справим с всички проблеми в момента на възникването им, като предотвратим развитието на по-сериозни проблеми. Този подход обхваща целия път от научноизследователската и развойната дейност, през производството до следпродажбеното обслужване. В световен мащаб нашите дейности по качеството се ръководят от главни отговорници по качеството във всеки регион, които ни помагат постоянно да следим резултатите, да се учим и да въвеждаме подобрения.

История на качеството

  • Още от основаването на компанията проучваме и прилагаме начини за подобряване на качеството.

    С усъвършенстването на производствените методи, се развиха както  автомобилите, така и нуждите и очакванията на клиентите в световен мащаб. Непрекъснато усъвършенстваме знанията, процесите и продуктите си, за да осигурим по-добро качество във всичко, което произвеждаме и правим.

  • Благодарение на почти стогодишния си опит сме изградили световна репутация, която се стремим да поддържаме и разширяваме.

Традиции в качеството

  • Много от нещата, които правим днес, за да осигурим най-високо качество на нашите операции и продукти, са част от нашия начин на работа от много години –  още от времето преди да започнем да произвеждаме автомобили. Гордеем се с тези традиции, които продължаваме да развиваме и усъвършенстваме, за да посрещнем новите предизвикателства.
  • Основните принципи, които стоят зад системата за осигуряване на качеството на нашата компания, включително Customer First (Клиентът на първо място), Quality First (Качеството на първо място) и Genchi Genbutsu (Иди и виж на място), са установени още при основаването на компанията. Оттогава насам тези принципи се предават и са в основата на всяко организационно ниво на днешната Toyota – от  хората във фабриките до изпълнителното ръководство.
  • От основаването си Toyota неотклонно извършва дейности по осигуряване на качеството, което води до най-високи оценки от нашите клиенти.
  • Подходът на Toyota към качеството е уникален и е развиван в продължение на десетилетия.
  • Високото качество започва от клиента

    Когато през 1969 г. Япония въведе система за сервизни акции и изтегляне на автомобили от пазара, използвахме поредица от реклами във вестници, за да покажем как клиентите са нашата първа грижа за осигуряване на качество във всяка част от бизнеса ни – е ангажимент, който остава валиден и днес.

  • Еволюция на системата за осигуряване на качеството на Toyota

    Системите за осигуряване на качеството, които използваме днес, са разработени въз основа на методи, използвани преди повече от век от първоначалната семейна фирма за тъкачни станове на Тойода. В днешно време нашият процес на тотален контрол на качеството ни помага непрекъснато да подобряваме качеството и надеждността на нашите автомобили.

  • Питайте „пет пъти за всяко нещо“ 

    Проблемите ни дават възможност да правим подобрения и да гарантираме добро качество, затова е важно да открием първопричината, когато нещо се обърка, за да може да го поправим и да предотвратим повторното му възникване.