1. Quality

КАЧЕСТВОТО НА TOYOTA

Научете повече за подхода ни към качеството от лична перспектива: обратната връзка от нашите клиенти и служители

Клиентите определят качеството. Нашата мисия никога не свършва.

Мненията на клиентите

Нашите клиенти са най-важните хора, в които се вслушваме, когато трябва да разберем какво е качеството на Toyota. Техните независими мнения и преживявания с автомобилите им ни казват дали целите, по отношение на качеството, са постигнати, както и ни дават информация от реалния свят на потребителите, така че да усъвършенстваме и произвеждаме още по-добри автомобили.

 

Те споделят множество изключителни истории за надеждността на нашите автомобили и специалното им значение, което ги прави доверена и ценна част от живота на хората. Ние винаги сме готови да слушаме мненията на клиентите и обръщаме еднакво внимание, както на критиките, така и на високите оценки.

Запознайте се Манфред Дворак. Той е шофьор на такси в Австрия. Изминал е над един милион километра със своя Toyota Prius и споделя: "Prius е изключителен приятел".

Запознайте се със семейство Крю, чиято жажда за приключения не знае граници... През летните ваканции те шофират своя Toyota Avensis от Обединеното Кралство до Турция всяка година. Това е пътуване от около 8000 км.

Запознайте се Боб Олд и неговото куче Мърфи. Той е изминал над 560 000 км със своя автомобил и описва своя Prius като "точното попадение..."

Подход към качеството

Винаги по-добри автомобили

За нас качеството е сърцевината на всичко, което правим и верни на принципа "кайзен", винаги търсим начини да правим подобрения, така че да сме сигурни че осигуряваме най-доброто качество на продуктите и услугите на клиентите ни. 

Всеки член на нашия екип разбира важността от това никога да не позволява преминаването на продукт с лошо качество към следващия етап в процеса. 

 

Това означава, че можем да разрешим всички казуси още в момента на появата им, предотвратявайки повече сериозни проблеми. Този подход се простира от развойната дейност и разработването, през производството и до следпродажбеното обслужване.

История на качеството

We have been studying and implementing ways to improve quality ever since our business was founded.

С усъвършенстването на производствените методи, автомобилите стават по-сложни, а потребителските нужди и очаквания се развиват в целия свят. Постоянно подобряваме знанието, процесите и продуктите ни, за да осигурим по-добро качество във всичко, което правим.

С наследството от почти един век опит сме си изградили глобална репутация, че сме посветени на поддържането и развитието.

Традиции в качеството

Много от нещата, които правим днес, за да осигурим най-високото качество на нашите операции и продукти, са част от начина ни на работа от много години - още от времената преди да започнем да правим автомобили. Горди сме с тези традиции, които продължаваме да развиваме, за да посрещнем новите предизвикателства.

Фундаменталните принципи, стоящи в основата на системата за осигуряване на качеството, включващи "Клиентът на първо място, качеството на първо място" и "генчи генбутсу" (иди и виж на място), са създадени още с основаването на компанията. Оттогава тези принципи се предават и са градивна част от всяко ниво на организацията на Toyota в наши дни - от работниците в завода до изпълнителните директори.

От основаването си Toyota упорито провежда действия за осигуряване на качеството, което се отразява във високите оценки на нашите клиенти.

Подходът на Toyota към качеството е уникален и се развива през годините.

Високите клиентски стандарти за качество бележат своето начало в момента, в който Япония въвежда система за кампании за отзоваване през 1969 г., като ние използваме серия премиум реклами във вестниците, за да покажем как клиентите ни са първостепенна грижа в осигуряването на качество във всяка част от нашия бизнес - посветеност, на която сме верни и до днес.

Еволюцията на Системата за осигуряване на качеството на Toyota. Системата за осигуряване на качеството, която използваме днес, е разработена на базата на методи, използвани преди повече от век при първоначалния бизнес с тъкачни станове на семейство Тойода. Днес процесът, осигуряващ пълен контрол на качеството, ни помога постоянно да подобряваме качеството и надеждността на нашите автомобили.

Философията за петкратно задаване на въпроса "защо" при проблем от всякакво естество, ни дава възможност да правим подобрения и да гарантираме добро качество. Затова е важно да открием същността на проблема, когато нещо не е както трябва, така че да бъде решен и да се предотврати повторното му появяване.

Как нашите служители са в сърцето на подхода ни към качеството?

Научете повече

Как качеството е интегрирано в нашата производствена система? 31

Научете повече