Устойчивостта е в центъра на всичко, което правим. Ние се фокусираме върху създаването на все по-добри автомобили, които позволяват на хората да живеят по-чисто, по-безопасно, по-свързано и с по-малко стрес. Стремим се да разработваме решения за мобилността на бъдещето, които да свързват хората, автомобилите и града, за да се намалят многократно задръстванията и замърсяването. Искаме да управляваме бизнес, който е печеливш, устойчив и да предлага чудесно място за работа.
Устойчивостта е от основно значение за начина, по който правим бизнес в Toyota, както е изразено в нашата Глобална Визия от 2011 година. Стремим се да осигуряваме продукти и услуги, които демонстрират уважение към планетата и обогатяват живота на хората в общностите, в които работим. През 2015 г. обявихме Toyota Environmental Challenge 2050, за да насочим усилията си към изграждане на общество, в което хората, автомобилите и природата могат да съжителстват в хармония. Шестте предизвикателства са настроени да надскочат нулевото въздействие върху околната среда, надявайки се да постигнат дори нетно въздействие в полза на природата.
Днес автомобилната индустрия е изправена пред по-големи предизвикателства от когато и да било. И устойчивостта е повече от всякога част от решението. Нарастващото замърсяване в градовете доведе до по-строги международни и национални регулации, изискващи автомобилите да бъдат по-екологични през целия си жизнен цикъл. В същото време обществото и регулаторните органи очакват автомобилите да бъдат по-безопасни, по-добре свързани и да могат да комуникират със заобикалящата ги среда. В Toyota се справяме с бизнес предизвикателствата, използвайки ги като възможност за иновации и подобряване на нашия бизнес.