КАПКА ПО КАПКА

НЕВЪЗМОЖНОТО СЕ СЛУЧВА

Вярваме, че когато сте свободни да се движите, всичко е възможно. Нашата основна мотивация е да помагаме на хората да надхвърлят своите очаквания , и всяка капка топ и всяко усилие е стъпка към тази цел

Но ние също сме на път да постигнем своето собствено "невъзможно": общество без вредни емисии. Първата ни стъпка към това е Mirai - кола, която отделя единствено капки вода.

Това е историята за това как невъзможното се случва, стъпка по стъпка, капка по капка.

АВТОМОБИЛЪТ, КОЙТО ОТДЕЛЯ ЕДИНСТВЕНО ВОДНИ КАПКИ

 

/

Отвън Mirai прави впечатление на стандартен седан с четири врати. Той е толкова практичен, безопасен и лесен за управление, калкото и един конвенционален автомобил, зарежда се за няколко минути и може да измине до 500 км на при пълен резервоар. Разликата е, че резервоарът на Mirai е пълен с водород, а не с бензин.

/

В сърцето на Mirai е усъвършенствана горивна клетка, която преобразува в електричество водородния газ, съхраняван в резервоар под налягане. Автомобилите с водородни горивни клетки са сходни с електрическите автомобили от следващо поколение с изключение на една уникална тяхна характеристика: единствените им емисии са чиста вода. Няма вредни емисии като въглероден диоксид, азотни оксиди или фини частици. И няма нужда от зареждане, просто напълвате резервоара както при всеки обикновен автомобил.

/

Капка по капка, Mirai прави невъзможното възможно. В световен мащаб бизнесът, таксиметровите услуги и услугите за споделено шофиране, както и дори полицията, които желаят да намалят вредите върху околната среда и се възползват от предимствата на революционния Mirai с нулеви емисии.

МИСИЯ: СВЯТ БЕЗ ВРЕДНИ ЕМИСИИ

/

Нашият свят се нуждае от нов източник на енергия, устойчива система, която да замести изкопаемите горива. Отговорът? Водород. Синтезиран чрез възобновяема енергия, като слънчевата и вятърната, за разлика от други енергийни източници, водородът лесно се съхранява и транспортира в големи количества. Но най-добрата новина от всички е, че единственият му вторичен продукт е водата.

/

Промяната няма как да се случи за една нощ, но водородът започва да променя облика на транспорта - и това е само началото. Всъщност водородът би могъл да се заеме почти една пета от общата консумирана енергия до 2050 г. От захранването на превозни средства и заводи до отоплението на домове и предприятия, ние работим неуморно, за да постигнем нашата визия за свят, захранван от водород без вредни емисии.

В крайна сметка, това е нашето "невъзможно". И ние сме решени да го направим - капка по капка.

Как да направим невъзможното реалност

/
Автобуси с горивни клетки Концептуалният модел на автобус с горивна клетка Toyota Sora използва системата на Toyota за горивни клетки, разработена за Mirai. Предоставяйки превъзходни екологични характеристики без CO2 емисии или вредни вещества, Sora може дори да се използва като авариен източник на енергия след бедствия. Очаква се Toyota да въведе над 100 броя от модела Sora, предимно в метрополния район на Токио, преди Олимпийските и параолимпийските игри в града през 2020 година.
/
Камиони с горивни клетки От началото на дейността си през април 2017 г. камионът "Alpha" е изминал над 10 000 мили в тестове и реални транспортни дейности във и около пристанищата на Лонг Бийч и Лос Анджелис, без да отделя никакви други емисии освен водни пари. Новият камион, известен в компанията като "Beta", повишава очаквания пробег с едно зареждане до повече от 300 мили при пълен резервоар, увеличавайки по този начин капацитета на камионите с нулеви емисии по пристанищата, както и намалявайки по-нататъшното въздействие на транспортните дейности върху околната среда.
/
МИСИЯ: СВЯТ БЕЗ ВРЕДНИ ЕМИСИИ Toyota има разположени 20 мотокара с горивни клетки, произведени от Toyota Industries Corporation, в своя завод Мотоначи в Toyota City. Компанията също така е построила водородна станция, предназначена за използване от мотокарите с горивни клетки в завода. Намеренията на Toyota са да се продължи заменянето на съществуващите конвенционални мотокари от мотокари с горивни клетки, като до 2020 г. в завода Мотоначи се очаква да бъдат внедрени общо 170 до 180 мотокарa с горивни клетки.
/
Енергия с горивни клетки За да бъдат елиминирани CO2 емисиите от логистичните центрове на Toyota в пристанището на Лонг Бийч, компанията изгражда съоръжението Tri-Gen, което ще бъде първата в света мегаватова карбонатна електроцентрала с горивни клетки с водородно зареждане. Инсталацията за 100% възобновяема енергия ще използва селскостопански отпадъци за производство на вода, електричество и водород, които ще обслужват нуждите на Toyota Logistics Services (TLS) в пристанището на Лонг Бийч

Още за водородната технология

Dakar 2019: Победа! Dakar 2019: Победа! Пилотите на Toyota GAZOO Racing Южна Африка Насер Ал Атия и Матю Баумел се завръщат у дома със своя произведен в Южна Африка Toyota Hilux за историческа победа. Новата Toyota Camry Новата Toyota Camry Изискан и луксозен седан с хибридно задвижване Победа за Тoyota GAZOO Racing в 86-тото издание на 24-те часа на Льо Ман Победа за Тoyota GAZOO Racing в 86-тото издание на 24-те часа на Льо Ман Историческа победа в 24 часа на Льо Ман за Toyota GAZOO Racing извоювана от Буеми, Накаджима и Фернандо Алонсо с хибриден болид #8 TS050 след 388 напрегнати и драматични обиколки на Пистата де ла Сарт Toyota представя: Целеустремените - Историята на Майк Конуей Toyota представя: Целеустремените - Историята на Майк Конуей Целеустремените към победа. Историята на пилота на Toyota на Световния шампионат за издръжливост Майк Конуей е история за страст и отдаденост, саможертви и преодоляване на трудности.
Настройките Ви за "Бисквитки"

За да подобрим използването на нашия сайт и предлаганите услуги, ние използваме "Бисквитки", "уеб маяци" или други технологии за проследяване на поведението и прегледаното съдържание на сайта ни. Ако сте съгласни с това можете да продължите да ползвате интернет страницата ни или можете да промените своите настройки тук.

Потвърдете своите настройки, за активиране или деактивиране на "бисквитките":

OK