Заявете пробно шофиране Свържете се с нас Ценови листи Конфигуратор Резервирайте сервиз онлайн

Процеса на рециклиране

Края на жизнения цикъл

Всички ние живеем в отпадъчен свят - от ежедневните удобства на опакованата храна и ножчета за бръснене до ценни притежания като видеокамери или мобилни телефони, които рано или късно отиват на боклука.

Трите R

Като производител на автомобили, за нас е изключително важно да предвидим как нашият продукт ще излезе от употреба с минимално отражение върху околната среда. Точно заради това сме фокусирали усилията си върху "Трите R" (от англ.: Reduce, Reuse, Recycle): Намали, Употреби отново, Рециклирай.

Рециклиране на всички нива

В Европа, процента от теглото на автомобила, който би следвало да се употреби отново скочи от 85% на 95% през 2015 (10% от тях могат да се използват за топлинна енергия, включително изгаряне). Благодарение на нашия комплексен подход към рециклирането на всички нива от употребата: дизайн, производство, шофиране и рециклиране, ние успяхме да постигнем тези изисквания предсрочно.

Премахване на тежки метали

Днес нашите автомобили не съдържат тежки метали като олово, живак и кадмий, които могат да навредят на околоната среда в дългосрочен план, ако достигнат почвата необработени. Използваме части за автомобилите и анти-корозионни покрития без съдържание на олово, както и осветление и бутони без живак. Освен това сме премахнали всички вредни субстанции в нашите покрития и бои.

Събиране на отпадъци

По време на жизнения цикъл на вашия автомобил, акумулаторните батерии, гуми и маслени филтри имат нужда от подмяна. Затова сме изградили система за събиране на отпадъчните продукти от всички наши Европейски дълъри, които ги изпращат обратно към нас за преработка. В допълнение вече предлагаме и рециклирани автомобилни части като климатични компресори, кормилни рейки и съединители.

Рециклиране на хибридни батерии

С нарастване на обема производство на хибридни автомобили е много важно да вземем предвид ролята на рециклирането на нашите хибридни батерии. След въвеждането на Европейската директива 2006/66/EC през 2006, компаниите, отговорни за крайното рециклиране на никел-метал-хидридните батерии в автомобили, каквито има в Yaris Hybrid например, са задължени да спазят изискването за рециклиране на минимум 50% от теглото им.

Края на жизнения цикъл

В края на жизнения цикъл, Европейските автомобили оставят два милиона тона отпадъци след като бъдат нарязани и всички полезни материали бъдат извлечени. В миналото тези отпадъци са заравяни или изгаряни, но новите директиви ограничават употребата на тези методи.

Повторна употреба на отпадъците

В Япония сме разработили начини да извлечем максимума от отпадъците. Например шумоизолоращите материали в автомобилите и плочките, които оформят нашите градини, са създадени точно от такива отпадъчни материали.


Инициативи като маркирането с надпис "Лесно за сваляне" на някои части от автомобила, включително цялостно отстраняване на горивото от автомобила, показват нашата пълна отдаденост към всякакви възможности за рециклиране.

И когато най-накрая автомобила достигне до края на жизнения си цикъл, което за Toyota и Lexus може да бъде след дълго време, те трябва да бъдат депонирани така, че да не съдържат вредни вещества, които могат да увредят почвата и подпочвените води. Притежателите на Toyota и Lexus могат да върнат своите автомобили в специални автомобилни морги в цяла Европа. За повече информация, посетете home page и изберете вашата държава, за да получите допълнителна информация за рециклирането на автомобила ви.

/
Политиката ни за Е-конфиденциалност

За да Ви предложим по-добро обслужване използваме "бисквитки" на нашия сайт. Ако сте съгласни с използването на "бисквитки" на сайта ни продължете. Ако желаете можете да промените настройките на бисквитките във вашия браузър.