1. FAQ
  2. MyToyota
Връзки за бърз достъп
Връзки за бърз достъп

Често Задавани Въпроси за My Toyota

Свързаните с MyT услуги включват MyT App и MyT Мултимедия. Всяко едно има широка гама от функции, които правят всяко ваше пътуване още по-приятно и забавно.

MyT App ви позволява да общувате с автомобила* си, където и да сте. Можете да планирате пътувания, да откриете къде сте паркирали автомобила, да проверите за кога е планирана следващия сервиз или да направите справка за маршрути, време за пътуване и среден разход. Освен това функцията Хибриден Инструктор анализира стила ви на шофиране и подсказва как да намалите разхода.

Мултимедийното приложение MyT ви позволява да свържете смартфона си (съвместим с iOS и Android) с автомобила*. Така че чрез Siri или Ok Google можете да контролирате любимите си приложения директно от автомобила си: от Spotify до Whatsapp, Audible, Google Maps или Waze. MyT Multimedia ви позволява да поплучавате полезна информация, като трафик в реално време и предупреждения за камери за скорост и ви позволява да търсите интересни точки.

* за съвместими модели.

С MyT акаунт можете да управлявате мултимедийната си система и да получавате полезна информация директно за автомобила си чрез MyT App и клиентския портал My Toyota.

Можете да получите достъп както до MyT App, така и до Клиентския портал My Toyota, като използвате едни и същи идентификационни данни (e-mail и парола).

Мобилното приложението MyT Ви дава достъп до следните свързани услуги:

• Намери автомобила ми

• Изпращане до навигацията в автомобила ви

• Инструкция за последната миля

• Хибриден инструктор

• Телематични данни за шофиране

• Запазване на час за сервиз онлайн 

• Напомняне за поддръжка

• История на поддръжката

• Сигнални лампи

Клиентският портал My Toyota ви дава подробна информация за вашия автомобил и ви позволява да закупувате и управлявате допълнителни услуги. В портала са налични следните функции:

• Изпращане до навигацията в автомобила ви

• Запазване на час за сервиз онлайн 

• Напомняне за поддръжка 

• История на поддръжката 

• Информация за автомобила 

• Ръководства за потребителя

• Актуализации на картата

• История на покупките на автомобили, данни за собствеността на автомобила.

• Управление на настройките на профила

MyT App е свързано с номера на шасито (VIN) на автомобила и неговия собственик; следователно можете да използвате само свързаните услуги на мобилното приложението само за този автомобил. 
Използването на свързаните услуги на MyT App е ограничено до собственика на автомобила, но можете да добавите номера на шасито (VIN) към няколко отделни профила. За разлика съсъ свързаните услуги, мултимедията MyT може да се използва от всеки, който шофира автомобила.
Ако имате някакви съмнения относно състоянието на активиране на МyT свързаните услуги, стартирайте MyT App.,изберете автомобила, отидете на втора страница "Настройки на автомобила", ако видите съобщението "Разрешаване на свързани услуги", те все още не са активирани. Свържете се с вашия търговец, за да ви инструктира как да активирате свързаните услуги на MyT App.

Бърз начин да проверите дали свързаните услуги на MyT App са активни, е като проверите дали подробностите за последното ви пътуване се показват на началния екран на приложението.

Можете да промените паролата си в MyT App. От иконата на зъбно колело "Настройки" в менюто "Профил и настройки" най-долу в дясно на началния екран изберете "Промяна на паролата". Въвеждате както старата, така и новата парола. След това потвърдете новата парола и запишете.

Ако сте забравили паролата си, можете да заявите нова от екрана за вход, като въведете имейл адреса си.

MyT App се поддържа от iOS и Android устройства.
За всички нови модели на Toyota, чиетоп производство е стртирало след 1 юли 2019 г., разполагат и със свързани услуги.
Свързаните услуги през MyT са включени в себестойността на всеки модел на Toyota потдържащ тези услуги, и са налични за период от десет години.
Свързаните услуги на приложението MyT са обвързани с номера на шасито на автомобила (VIN) и собственика на автомобила. Само един профил може да има достъп до свързани услуги.
Свързаните услуги на MyT App ще работят в продължение на 10 години. Toyota ще покрие разходите за пренос на данни, използвани за предоставяне на свързани услуги в продължение на 10 години, но приложението MyT също ще продължи да работи и без свързаните услуги.
Ако закупите употребяван автомобил Toyota , който поддържа свързаните услуги на приложението MyT, моля, свържете се с вашия дилър, за да удостоверите че вие сте реалният му собственик, и след това ще можете да активирате свързаните услуги на MyT App.

За да проверите номера на версията на Приложението:

• На iPhone: отидете на "Настройки", "Общи", "Използване". В отдел "Пространство" изберете приложението MyT, за да знаете номера на версията.

• На Android: Отидете на "Настройки" и изберете "Приложения & известия". Отидете в списъка с приложения, инсталирани на устройството ви. От екрана със списъци с приложения изберете MyT App за подробности за номера на версията.

Препоръчваме ви да включите автоматичните актуализации за приложението MyT, тъй като непрекъснато добавяме нови функции.

Отидете в магазина за приложения на iOS или Google Play и потърсете "Toyota MyT App". След това изтеглете Приложението, напълно безплатно.
Създайте акаунт директно в MyT App и въведете необходимите лични данни. Преди да можете да използвате всички функции на MyT App, ще трябва да активирате профила си чрез имейла за активиране, който ще получите. Освен това, за да използва свързаните услуги, вашият дилърър трябва да ви регистрира като собственик на автомобила.

От началния екран отидете на "Настройки", след това "Автоматично". Щракнете върху Разрешаване на свързани услуги.

• Ако видите съобщението "в процес на свързване", ще можете да използвате свързаните услуги, след като направите 2 пътувания с автомобила си със скорост над 10 км/ч.

• Ако видите съобщението "свържете се с вашия дилър на Toyota, който ще ви помогне да завършите процедурата", ще трябва да отидете при дилъра, за да проверите собствеността на превозното средство.

Ако видите съобщението "Посетете представителство на Toyota" в MyT App, когато се опитате да активирате MyT свързани услуги, това означава, че към момента на поръчката вашият имейл адрес не е бил конфигуриран като имейл адрес на собственика на автомобила. Поради това ще се наложи да посетите представителство на Toyota, за да потвърдите собствеността си върху автомобила.
За да завършите активирането, ще трябва да направите поне 2 пътувания със скорост над 10 км/ч. Едва след това свързаните услуги ще бъдат активирани и видими в MyT App.
Можете да получите достъп до свързани услуги по всяко време. Въпреки това, ще можете да видите подробностите за последното си пътуване само след като сте спрели, защото автомобила изпраща данните до Приложението след като се изключи двигателя. Необходимо е и покритие на мобилната мрежа за изпращането на данни, така че функцията може да не е налична, когато сте в подземия.
Влезте в таблото "Услуги" и изберете "Анализ на шофирането". Изберете раздела "Всички пътувания", за да видите предишните си пътувания, след което изберете конкретния маршрут за достъп до неговите данни. Можете също да намерите подробностите за последния си маршрут в таблото за управление на автомобила  "Начало".

Трябва да въведете вашите MyT идентификационни данни в мултимедийната система на автомобила си. След това ще трябва да я обвържете с номера на шасито на вашия автомобил (VIN).

След като това е направено, ще трябва да свържете чрез Bluetooth, за да осъществите връзка на автомобила си с интернет, след което функцията "Сподели с автомобил" ще бъде достъпна отново.

Не, за да бъде налична функцията "Сподели с автомобил", е необходима навигационна система.
"Инструкция за последната миля" се предлага на началния екран на MyT App. Функцията е налична и в навигацията на колата, когато паркирате на място, различно от крайната дестинация на вашето пътуване.
Режимът на поверителност е достъпен на страницата "Настройки на автомобила" на Приложението MyT. Можеш сам да го включиш или изключиш. Когато включите Режим на поверителност, деактивирате GPS функцията ислед което няма да можете да проследявате местоположението на вашия автомобил.
Изтрийте автомобила си от MyT профила си и не забравяйте да информирате новия собственик, че автомобилът е оборудван с MyT свързани услуги. Запомнете: Не е необходимо да изтривате профила си, можете спокойно да го използвате за да свържете следващата си Toyota.
Ако искате временно да преустановите свързаните услуги на MyT App, можете да активирате режима "Режимът на поверителност", за да деактивирате GPS функционалността. Ако искате да спрете окончателно свързаните услуги на приложението MyT, отидете в "Настройки на автомобила", след което отидете в раздела "Премахнете автомобил" и натиснете "Изтрийте автомобил", след което ще деактивирате окончателно свързаните услуги на MyT App за този конкретен автомобил.
Ако номерът на рама (VIN) бъде премахнат от профила Ви, вече няма да можете да използвате свързаните услуги на MyT App.
Услугата за получаване на данни за нивото на горивото, информация за заключени врати, както и някои други функции са налична само за определени модели, които могат да ги потдържат, но Toyota непрекъснато работи в посока да увеличава броя на Свързаните услуги които да се ползват през MyT App. Уверете се, че винаги имате най-новата версия на мобилното приложение, като включите автоматичните актуализации.