Колкото по-здрав,
толкова по-добре.

40 години Toyota като участник в Рали Dakar

Надминаваме границите на постижимото

TOYOTA GAZOO Racing въплъщава обещанието на Toyota за преодоляване на всякакви ограничения в името на това да създава все по-добри автомобили. В екстремните условия на моторните спортове, ние въвеждаме нови технологии, а в най-големите предизвикателства намираме нови решения и начини да ставаме по-добри. Едно състезание символизира този дух повече от всяко друго: Рали Dakar, едно събитие, в което Toyota има уникална история. Тук, победата означава много повече от скорост. Качеството, издръжливостта и надеждността са жизнено важни.

/

Вярваме в екстремното

С обща дължина от над 9,000 км. за две седмици, рали Dakar е най-екстремният тест за автомобили, който можете да си представите. Неговата комбинация от епични пясъчни дюни, коварни речни корита и невероятна скорост поставят всеки компонент на автомобилите пред изпитание. В екстремни условия като тези, доверието е ключово и надеждната мощност на нашите превозни средства е това, което ги е направило избор номер едно за рали състезателите.
 


'През 2016, 42.4% от финиширалите автомобили са на Toyota'

 

Горещи новини

Прочетете повече за прогреса на Toyota в ралито с нашите ежедневни DAKAR новини.

Прочети повече

Hilux: 50 години непобедим

Много автомобилни брандове създават YouTube клипове с каскади като „финален тест“ за доказване стойността на своите автомобили. Но Hilux няма нужда да доказва нищо на никого. Той е преминавал такъв „финален тест“ в продължение на 50 години, управляван от една екстремна среда към друга в пътешествието си до Invincible 50.

Открий Hilux

Toyota Hilux Dakar

/
Променено независимо задно предаване с 12% допълнително по-голям ход на колелата
/
Средно разположен V8 двигател
/
Задвижване на всички колела (AWD)
/
По-малко тегло
/

Отборът

След първото си участие с Toyota Hilux през 2012 г., TOYOTA GAZOO Racing се изправя в рали Dakar 2018 с отбор от три автомобила. Чисто новият Toyota Hilux включва множество механични подобрения, обещаващи значителна стъпка напред в надпреварата. С повече от 3,000 км извършени тестoве, новият модел надгражда надеждността и издръжливостта на предшествениците си с подобрени маневреност и баланс, достигайки до отборната рецепта за победа.

/
#304

Пилот: Giniel De Villiers

Държава: Южна Африка

Dakar успехи: 7 пъти в челната тройка 1 победа (2009)

Интересен факт: Giniel е финиширал извън десетката в рали Dakar само веднъж (2007)

/
#304

Пилот: Dirk Von Zitzewitz

Държава: Германия

Dakar успехи: Първото рали Dakar 1997 г., 1 победа (2009)

Интересен факт: Dirk първоначално се включва в ралито с мотоциклет (1997)

/
#301

Пилот: Nasser Al Attiyah

Държава: Катар

Dakar успехи: 2 победи (2011 & 2015)

Интересен факт: Nasser е олимпийски бронзов медалист по стрелба

/
#301

Пилот: Mathieu Baumel

Държава: Франция

Dakar успехи: 1 победа (2015)

Интересен факт: Mathieu е шесткратен шампион в голям брой категории моторни спортове

/
#309

Пилот: Bernard Ten Brinke

Държава: Холандия

Dakar успехи: 7-ми поред най-висок финиш в Dakar

Интересен факт: Bernard притежава компания за кухни в своята родна страна

/
#309

Пилот: Michel Périn

Държава: Франция

Dakar успехи: 3 победи (1994, 1995, 1996)

Интересен факт: Michel е професионален навигатор от 1984 г.

Гид за Рали Dakar 2018

/
+500 състезатели 60 националности
/
10 000 км трасе за преминаване
/
10-то издание на ралито в Южна Америка
/
15 дни надпревара

История на ралито

Тиери Сабин основава Рали Dakar през 1978 г. По начало това е рали през пустинята Сахара, в което състезателите могат да се надпреварват с всякакво превозно средство стига то да има двигател и колела. Ралито продължава в Северна Африка до 2008 г., когато е прекратено поради съображения за сигурност и преместено в Южна Америка от следващата година. Локацията може да е различна, но името и духът на събитието си остават същите.
 

Маршрут на ралито

Включвайки повече от 5,000 км. състезателно трасе, а също и 4,000 км. преходи, които свързват цялостния маршрут, 7 от общо 14-те етапа на DAKAR 2018 преминават през или изцяло пресечен терен, или по пясъчни дюни, правейки това едно от най-тежките състезания в историята.
 
За своето 40-то издание, и 10-тото поред провеждано в Южна Америка, Рали Dakar се завръща в Перу, с началото на надпреварата на 6-ти януари в столицата Лима. В серия от свързани отделни етапи екипите преминават през море от дюни, пресичайки границата с Боливия на 12 януари. Оттам нататък, два следващи етапа ги завеждат на юг през едни от най-високите части на Боливия, преди да ги хвърлят в северна Аржентина и облекчението на финиша в Кордоба на 20 януари.
 

/

Разбери повече за TOYOTA GAZOO Racing и Hilux

Политиката ни за Е-конфиденциалност

За да Ви предложим по-добро обслужване използваме "бисквитки" на нашия сайт. Ако сте съгласни с използването на "бисквитки" на сайта ни продължете. Ако желаете можете да промените настройките на бисквитките във вашия браузър.