Колкото по-здрав,
толкова по-добре.

40 години Toyota като участник в Рали Dakar

Надминаваме границите на постижимото

TOYOTA GAZOO Racing въплъщава обещанието на Toyota за преодоляване на всякакви ограничения в името на това да създава все по-добри автомобили. В екстремните условия на моторните спортове, ние въвеждаме нови технологии, а в най-големите предизвикателства намираме нови решения и начини да ставаме по-добри. Едно състезание символизира този дух повече от всяко друго: Рали Dakar, едно събитие, в което Toyota има уникална история. Тук, победата означава много повече от скорост. Качеството, издръжливостта и надеждността са жизнено важни.

/

Вярваме в екстремното

С обща дължина от над 9,000 км. за две седмици, рали Dakar е най-екстремният тест за автомобили, който можете да си представите. Неговата комбинация от епични пясъчни дюни, коварни речни корита и невероятна скорост поставят всеки компонент на автомобилите пред изпитание. В екстремни условия като тези, доверието е ключово и надеждната мощност на нашите превозни средства е това, което ги е направило избор номер едно за рали състезателите.
 


'През 2016, 42.4% от финиширалите автомобили са на Toyota'

 

Горещи новини

Прочетете повече за прогреса на Toyota в ралито с нашите ежедневни DAKAR новини.

Прочети повече

Hilux: 50 години непобедим

Много автомобилни брандове създават YouTube клипове с каскади като „финален тест“ за доказване стойността на своите автомобили. Но Hilux няма нужда да доказва нищо на никого. Той е преминавал такъв „финален тест“ в продължение на 50 години, управляван от една екстремна среда към друга в пътешествието си до Invincible 50.

Открий Hilux

Toyota Hilux Dakar

/
Променено независимо задно предаване с 12% допълнително по-голям ход на колелата
/
Средно разположен V8 двигател
/
Задвижване на всички колела (AWD)
/
По-малко тегло
/

Отборът

След първото си участие с Toyota Hilux през 2012 г., TOYOTA GAZOO Racing се изправя в рали Dakar 2018 с отбор от три автомобила. Чисто новият Toyota Hilux включва множество механични подобрения, обещаващи значителна стъпка напред в надпреварата. С повече от 3,000 км извършени тестoве, новият модел надгражда надеждността и издръжливостта на предшествениците си с подобрени маневреност и баланс, достигайки до отборната рецепта за победа.

/
#304

Пилот: Giniel De Villiers

Държава: Южна Африка

Dakar успехи: 7 пъти в челната тройка 1 победа (2009)

Интересен факт: Giniel е финиширал извън десетката в рали Dakar само веднъж (2007)

/
#304

Пилот: Dirk Von Zitzewitz

Държава: Германия

Dakar успехи: Първото рали Dakar 1997 г., 1 победа (2009)

Интересен факт: Dirk първоначално се включва в ралито с мотоциклет (1997)

/
#301

Пилот: Nasser Al Attiyah

Държава: Катар

Dakar успехи: 2 победи (2011 & 2015)

Интересен факт: Nasser е олимпийски бронзов медалист по стрелба

/
#301

Пилот: Mathieu Baumel

Държава: Франция

Dakar успехи: 1 победа (2015)

Интересен факт: Mathieu е шесткратен шампион в голям брой категории моторни спортове

/
#309

Пилот: Bernard Ten Brinke

Държава: Холандия

Dakar успехи: 7-ми поред най-висок финиш в Dakar

Интересен факт: Bernard притежава компания за кухни в своята родна страна

/
#309

Пилот: Michel Périn

Държава: Франция

Dakar успехи: 3 победи (1994, 1995, 1996)

Интересен факт: Michel е професионален навигатор от 1984 г.

Гид за Рали Dakar 2018

/
+500 състезатели 60 националности
/
10 000 км трасе за преминаване
/
10-то издание на ралито в Южна Америка
/
15 дни надпревара

История на ралито

Тиери Сабин основава Рали Dakar през 1978 г. По начало това е рали през пустинята Сахара, в което състезателите могат да се надпреварват с всякакво превозно средство стига то да има двигател и колела. Ралито продължава в Северна Африка до 2008 г., когато е прекратено поради съображения за сигурност и преместено в Южна Америка от следващата година. Локацията може да е различна, но името и духът на събитието си остават същите.
 

Маршрут на ралито

Включвайки повече от 5,000 км. състезателно трасе, а също и 4,000 км. преходи, които свързват цялостния маршрут, 7 от общо 14-те етапа на DAKAR 2018 преминават през или изцяло пресечен терен, или по пясъчни дюни, правейки това едно от най-тежките състезания в историята.
 
За своето 40-то издание, и 10-тото поред провеждано в Южна Америка, Рали Dakar се завръща в Перу, с началото на надпреварата на 6-ти януари в столицата Лима. В серия от свързани отделни етапи екипите преминават през море от дюни, пресичайки границата с Боливия на 12 януари. Оттам нататък, два следващи етапа ги завеждат на юг през едни от най-високите части на Боливия, преди да ги хвърлят в северна Аржентина и облекчението на финиша в Кордоба на 20 януари.
 

/

Разбери повече за TOYOTA GAZOO Racing и Hilux

Настройките Ви за "Бисквитки"

За да подобрим използването на нашия сайт и предлаганите услуги, ние използваме "Бисквитки", "уеб маяци" или други технологии за проследяване на поведението и прегледаното съдържание на сайта ни. Ако сте съгласни с това можете да продължите да ползвате интернет страницата ни или можете да промените своите настройки тук.

Потвърдете своите настройки, за активиране или деактивиране на "бисквитките":

Подобряват сигурността на интернет страницата на Toyota и Ви осигуряват минимално ниво на услуги.

"Бисквитки" използвани за подобряване на услугите, които предлагаме, като използваме аналитични услуги, проучвания, мониторинг и цялостно представяне на сайта.

"Бисквитки", които съхраняват информация за вашите данни за достъп до портала ни и запомнят определени избори, които сте направили в сайта ни.

"Бисквитки", които ви предлагат пълно клиентско пътуване и запазват регистър от страниците, които сте посетили и ви предлагат локални услуги около вас и споделят информация, за да ви предложим тест драйв по време на вашето посещение на сайта. Тези "бисквитки" могат да доведат до таргетирани рекламни послания отправени към вас от Toyota, дори когато сте извън интернет страницата на Toyota.