Колкото по-здрав,
толкова по-добре.

40 години Toyota като участник в Рали Dakar

Надминаваме границите на постижимото

TOYOTA GAZOO Racing въплъщава обещанието на Toyota за преодоляване на всякакви ограничения в името на това да създава все по-добри автомобили. В екстремните условия на моторните спортове, ние въвеждаме нови технологии, а в най-големите предизвикателства намираме нови решения и начини да ставаме по-добри. Едно състезание символизира този дух повече от всяко друго: Рали Dakar, едно събитие, в което Toyota има уникална история. Тук, победата означава много повече от скорост. Качеството, издръжливостта и надеждността са жизнено важни.

/

Вярваме в екстремното

С обща дължина от над 9,000 км. за две седмици, рали Dakar е най-екстремният тест за автомобили, който можете да си представите. Неговата комбинация от епични пясъчни дюни, коварни речни корита и невероятна скорост поставят всеки компонент на автомобилите пред изпитание. В екстремни условия като тези, доверието е ключово и надеждната мощност на нашите превозни средства е това, което ги е направило избор номер едно за рали състезателите.
 


'През 2016, 42.4% от финиширалите автомобили са на Toyota'

 

Горещи новини

Това е едновременно приключение за човека и предизвикателство за технологиите. Шестгодишна Одисея, по време на която се тества технологията на борда при екстремни условия. Амбицията е първият автономно задвижван плавателен съд да се навигира на околосветско пътуване. Освен това, екипажът, ръководен от Викториен Ерусард (Victorien Erussard) и Джером Делафос (Jérôme Delafosse) също търси решения за осъществяването на екологичен енергиен преход.

Hilux: 50 години непобедим

Много автомобилни брандове създават YouTube клипове с каскади като „финален тест“ за доказване стойността на своите автомобили. Но Hilux няма нужда да доказва нищо на никого. Той е преминавал такъв „финален тест“ в продължение на 50 години, управляван от една екстремна среда към друга в пътешествието си до Invincible 50.

Открий Hilux

Toyota Hilux Dakar

Променено независимо задно предаване с 12% допълнително по-голям ход на колелата
Променено независимо задно предаване с 12% допълнително по-голям ход на колелата
/
Средно разположен V8 двигател
/
Задвижване на всички колела (AWD)
/
По-малко тегло
/

Отборът

След първото си участие с Toyota Hilux през 2012 г., TOYOTA GAZOO Racing се изправя в рали Dakar 2018 с отбор от три автомобила. Чисто новият Toyota Hilux включва множество механични подобрения, обещаващи значителна стъпка напред в надпреварата. С повече от 3,000 км извършени тестoве, новият модел надгражда надеждността и издръжливостта на предшествениците си с подобрени маневреност и баланс, достигайки до отборната рецепта за победа.

/
#304

Пилот: Giniel De Villiers

Държава: Южна Африка

Dakar успехи: 7 пъти в челната тройка 1 победа (2009)

Интересен факт: Giniel е финиширал извън десетката в рали Dakar само веднъж (2007)

/
#304

Пилот: Dirk Von Zitzewitz

Държава: Германия

Dakar успехи: Първото рали Dakar 1997 г., 1 победа (2009)

Интересен факт: Dirk първоначално се включва в ралито с мотоциклет (1997)

/
#301

Пилот: Nasser Al Attiyah

Държава: Катар

Dakar успехи: 2 победи (2011 & 2015)

Интересен факт: Nasser е олимпийски бронзов медалист по стрелба

/
#301

Пилот: Mathieu Baumel

Държава: Франция

Dakar успехи: 1 победа (2015)

Интересен факт: Mathieu е шесткратен шампион в голям брой категории моторни спортове

/
#309

Пилот: Bernard Ten Brinke

Държава: Холандия

Dakar успехи: 7-ми поред най-висок финиш в Dakar

Интересен факт: Bernard притежава компания за кухни в своята родна страна

/
#309

Пилот: Michel Périn

Държава: Франция

Dakar успехи: 3 победи (1994, 1995, 1996)

Интересен факт: Michel е професионален навигатор от 1984 г.

Гид за Рали Dakar 2018

/
+500 състезатели 60 националности
/
10 000 км трасе за преминаване
/
10-то издание на ралито в Южна Америка
/
15 дни надпревара

История на ралито

Тиери Сабин основава Рали Dakar през 1978 г. По начало това е рали през пустинята Сахара, в което състезателите могат да се надпреварват с всякакво превозно средство стига то да има двигател и колела. Ралито продължава в Северна Африка до 2008 г., когато е прекратено поради съображения за сигурност и преместено в Южна Америка от следващата година. Локацията може да е различна, но името и духът на събитието си остават същите.
 

Маршрут на ралито

С над 5,000км. трасе и 4,000км. преходи, свързващи целия маршрут, 7 от 14-те етапа на DAKAR‘2018 са пресечен терен или пясъчни дюни, превръщайки го в едно от най-тежките състезания в историята. За своето 40-то издание, и 10-то поред провеждано в Южна Америка, Рали Dakar се завръща в Перу, със старт на 6 януари в Лима. В серия от етапи, екипите преминават през море от дюни, пресичайки границата с Боливия на 12 януари. Двата следващи етапа на юг са в най-високите части на Боливия, следвани от северна Аржентина и облекчението на финиша в Кордоба на 20 януари.

/

Разбери повече за TOYOTA GAZOO Racing и Hilux

10 причини, поради които Toyota Hilux властва по света 10 причини, поради които Toyota Hilux властва по света Научете за причината защо нашите пикапи Toyota Hilux властват по света Рали Дакар: Състезание за най-подготвените Рали Дакар: Състезание за най-подготвените След крайно изтощителни 14 състезателни дни и над 9,000 км през мъчителни етапи, Рали Дакар 2015 приключи, отбелязвайки края на впечатляващите две състезателни седмици за екипите на Toyota. Три Hilux финишираха в Топ 10, а в категория "Серийни автомобили" Toyota окупира подиума. Toyota Plus - Употреббявани автомобили Toyota Plus - Употреббявани автомобили Сертифицирани автомобили втора ръка
Настройките Ви за "Бисквитки"

За да подобрим използването на нашия сайт и предлаганите услуги, ние използваме "Бисквитки", "уеб маяци" или други технологии за проследяване на поведението и прегледаното съдържание на сайта ни. Ако сте съгласни с това можете да продължите да ползвате интернет страницата ни или можете да промените своите настройки тук.

Потвърдете своите настройки, за активиране или деактивиране на "бисквитките":

OK