Fix IT Right Сливен

Първият сервиз в Европа, който въвежда Fix It Right програмата на Toyota

Оторизираният сервиз на Toyota  в Сливен - Кале Ауто бе посетен от международни експерти на Toyota и получи висока оценка по внедряване на проекта Fix It Right. Сливенският сервиз е първият оторизиран сервиз на Toyota, който успешно внедрява програматa в Европа.

Оторизираният сервиз на Toyota - Кале Ауто гр. Сливен e първият сервиз на Toyota в Европа, който стартира проекта FIR през октомври. След него стартират и други сервизи от Испания и Румъния.
Проектът в Сливен е в най-напреднала фаза и с най-добри показатели за растеж.

Какво представлява проектът FIR?

Това е цялостна грижа за клиента при сервизирането на неговия автомобил. Сервиза трябва да си гарантира, че проблема на автомобила е отстранен още с първото влизане за ремонт и то в разумен и приемлив от клиента срок.
FIX IT – Да гарантираме, че автомобила е правилно ремонтиран и оплакванията на клиента са отстранени;
RIGHT – Ремонтът на автомобила е извършен ефикасно и ефективно, като автомобила е върнат на клиента в разумно и предварително уговорено време.
FIRST TIME – Ремонт на автомобила от първия път, избягвайки повторна поява на проблема

Прогресът по проекта и поставянето на сливенския сервиз на челлна позиция пред всички останали сервизи в Европа се дължи на отдадеността на Управителя на дружеството г-н Христо Трънчев, г-н Симеон Ичеренски Мениджър Сервиз и всичкйо останали служители на фирмата.

На 31.01.2017г. бе направено посещение в оторизирания сервиз на Toyota в гр.Сливен – Кале Ауто от г-жа Маки Ито (Fix It Right & TSM Promotion Group Overseas Service Division / Customer First Promotion Group при TOYOTA MOTOR CORPORATION), г-н Хироши Йошихаши (Lead Coordinating Executive After sales Director Customer Service в TOYOTA MOTOR EUROPE) и Октавиан Чорояну (Главен специалист TSM в Toyota Motor Europe).

От страна на Тойота Балканс ЕООД, участие взеха г-н Асен Асенов – Мениджър Следпродажбена дейност, Виктор Арабаджийски – Регионален Мениджър Следпродажбена дейност и Любомир Цветков Регионален Мениджър Следпродажбена дейност.

/

Ето и някои показатели в резултат на новия начин на работа в сервиза:

1. Клиентска удовлетвореност след извършването на ремонт:

Октомври – 90%
Декември – 95%

2. Клиентска препоръка

Октомври – 73%
Декември – 83%

3. Техническа ефективност на сервиза

Октомври – 73%
Декември – 91%

Координаторите на проекта от ТМЕ и ТМС дадоха изключително висока оценка на постигнатите резултати и подхода на дилъра към нуждите на клиента. Резултатите от анализа , който бе направен ще бъдат предоставени на ТМС и ТМЕ на най-високо ниво.
Проектът все още е в своята начална фаза и предстои постигането на още по-добри резултати в ремонта на автомобили и грижата за клиента.

С въвеждането на програмата сервизът се стреми да постигна максимална клиентска удовлетвореност и да се превърне в еталон за останалите Европейски оторизирани сервизи на Toyota.

Политиката ни за Е-конфиденциалност

За да Ви предложим по-добро обслужване използваме "бисквитки" на нашия сайт. Ако сте съгласни с използването на "бисквитки" на сайта ни продължете. Ако желаете можете да промените настройките на бисквитките във вашия браузър.