Fix IT Right Сливен

Първият сервиз в Европа, който въвежда Fix It Right програмата на Toyota

Оторизираният сервиз на Toyota  в Сливен - Кале Ауто бе посетен от международни експерти на Toyota и получи висока оценка по внедряване на проекта Fix It Right. Сливенският сервиз е първият оторизиран сервиз на Toyota, който успешно внедрява програматa в Европа.

Оторизираният сервиз на Toyota - Кале Ауто гр. Сливен e първият сервиз на Toyota в Европа, който стартира проекта FIR през октомври. След него стартират и други сервизи от Испания и Румъния.
Проектът в Сливен е в най-напреднала фаза и с най-добри показатели за растеж.

Какво представлява проектът FIR?

Това е цялостна грижа за клиента при сервизирането на неговия автомобил. Сервиза трябва да си гарантира, че проблема на автомобила е отстранен още с първото влизане за ремонт и то в разумен и приемлив от клиента срок.
FIX IT – Да гарантираме, че автомобила е правилно ремонтиран и оплакванията на клиента са отстранени;
RIGHT – Ремонтът на автомобила е извършен ефикасно и ефективно, като автомобила е върнат на клиента в разумно и предварително уговорено време.
FIRST TIME – Ремонт на автомобила от първия път, избягвайки повторна поява на проблема

Прогресът по проекта и поставянето на сливенския сервиз на челлна позиция пред всички останали сервизи в Европа се дължи на отдадеността на Управителя на дружеството г-н Христо Трънчев, г-н Симеон Ичеренски Мениджър Сервиз и всичкйо останали служители на фирмата.

На 31.01.2017г. бе направено посещение в оторизирания сервиз на Toyota в гр.Сливен – Кале Ауто от г-жа Маки Ито (Fix It Right & TSM Promotion Group Overseas Service Division / Customer First Promotion Group при TOYOTA MOTOR CORPORATION), г-н Хироши Йошихаши (Lead Coordinating Executive After sales Director Customer Service в TOYOTA MOTOR EUROPE) и Октавиан Чорояну (Главен специалист TSM в Toyota Motor Europe).

От страна на Тойота Балканс ЕООД, участие взеха г-н Асен Асенов – Мениджър Следпродажбена дейност, Виктор Арабаджийски – Регионален Мениджър Следпродажбена дейност и Любомир Цветков Регионален Мениджър Следпродажбена дейност.

/

Ето някои резултати от новия начин на работа в сервиза:

1. Клиентска удовлетвореност след извършването на ремонт:

Октомври – 90%
Декември – 95%

2. Клиентска препоръка

Октомври – 73%
Декември – 83%

3. Техническа ефективност на сервиза

Октомври – 73%
Декември – 91%

Координаторите на проекта от ТМЕ и ТМС дадоха изключително висока оценка на постигнатите резултати и подхода на дилъра към нуждите на клиента. Резултатите от анализа , който бе направен ще бъдат предоставени на ТМС и ТМЕ на най-високо ниво.
Проектът все още е в своята начална фаза и предстои постигането на още по-добри резултати в ремонта на автомобили и грижата за клиента.

С въвеждането на програмата сервизът се стреми да постигна максимална клиентска удовлетвореност и да се превърне в еталон за останалите Европейски оторизирани сервизи на Toyota.

Още истории и новини от Toyota

Партньорството на Toyota с Олимпийските и Параолимпийските игри | Toyota Europe Партньорството на Toyota с Олимпийските и Параолимпийските игри | Toyota Europe Ние сме изключително горди да обявим нашето партньорство с Международния Олимпийски Комитет и Международния Параолимпийски Комитет до 2024. 7 начина да планирате незабравимото лятно пътуване 7 начина да планирате незабравимото лятно пътуване Трудно е да потушим изгарящото желание за лятно приключение. Вълнението ни обхваща в момента, в който започваме да планираме, а забавлението стартира със завъртането на стартера. За да сте сигурни, че всяко пътуване ще бъде незабравимо, ние подбрахме 7-те начина, по които да планирате перфектното лятно пътуване. Toyota АА: Оттам започна всичко Toyota АА: Оттам започна всичко Научи повече за Toyoda AA, първият пътнически сериен автомобил на Toyota и единствения оригинал, който съществува днес. Toyota увеличава плана си за производството на водородния Mirai Toyota увеличава плана си за производството на водородния Mirai За първия месец от старта на продажбите на автомобила са направени над 1500 поръчки, което накара компанията да увеличи производствените си планове за седанът с горивни клетки.
Настройките Ви за "Бисквитки"

За да подобрим използването на нашия сайт и предлаганите услуги, ние използваме "Бисквитки", "уеб маяци" или други технологии за проследяване на поведението и прегледаното съдържание на сайта ни. Ако сте съгласни с това можете да продължите да ползвате интернет страницата ни или можете да промените своите настройки тук.

Потвърдете своите настройки, за активиране или деактивиране на "бисквитките":

OK