Fix IT Right Сливен

Първият сервиз в Европа, който въвежда Fix It Right програмата на Toyota

Оторизираният сервиз на Toyota  в Сливен - Кале Ауто бе посетен от международни експерти на Toyota и получи висока оценка по внедряване на проекта Fix It Right. Сливенският сервиз е първият оторизиран сервиз на Toyota, който успешно внедрява програматa в Европа.

Оторизираният сервиз на Toyota - Кале Ауто гр. Сливен e първият сервиз на Toyota в Европа, който стартира проекта FIR през октомври. След него стартират и други сервизи от Испания и Румъния.
Проектът в Сливен е в най-напреднала фаза и с най-добри показатели за растеж.

Какво представлява проектът FIR?

Това е цялостна грижа за клиента при сервизирането на неговия автомобил. Сервиза трябва да си гарантира, че проблема на автомобила е отстранен още с първото влизане за ремонт и то в разумен и приемлив от клиента срок.
FIX IT – Да гарантираме, че автомобила е правилно ремонтиран и оплакванията на клиента са отстранени;
RIGHT – Ремонтът на автомобила е извършен ефикасно и ефективно, като автомобила е върнат на клиента в разумно и предварително уговорено време.
FIRST TIME – Ремонт на автомобила от първия път, избягвайки повторна поява на проблема

Прогресът по проекта и поставянето на сливенския сервиз на челлна позиция пред всички останали сервизи в Европа се дължи на отдадеността на Управителя на дружеството г-н Христо Трънчев, г-н Симеон Ичеренски Мениджър Сервиз и всичкйо останали служители на фирмата.

На 31.01.2017г. бе направено посещение в оторизирания сервиз на Toyota в гр.Сливен – Кале Ауто от г-жа Маки Ито (Fix It Right & TSM Promotion Group Overseas Service Division / Customer First Promotion Group при TOYOTA MOTOR CORPORATION), г-н Хироши Йошихаши (Lead Coordinating Executive After sales Director Customer Service в TOYOTA MOTOR EUROPE) и Октавиан Чорояну (Главен специалист TSM в Toyota Motor Europe).

От страна на Тойота Балканс ЕООД, участие взеха г-н Асен Асенов – Мениджър Следпродажбена дейност, Виктор Арабаджийски – Регионален Мениджър Следпродажбена дейност и Любомир Цветков Регионален Мениджър Следпродажбена дейност.

/

Ето и някои показатели в резултат на новия начин на работа в сервиза:

1. Клиентска удовлетвореност след извършването на ремонт:

Октомври – 90%
Декември – 95%

2. Клиентска препоръка

Октомври – 73%
Декември – 83%

3. Техническа ефективност на сервиза

Октомври – 73%
Декември – 91%

Координаторите на проекта от ТМЕ и ТМС дадоха изключително висока оценка на постигнатите резултати и подхода на дилъра към нуждите на клиента. Резултатите от анализа , който бе направен ще бъдат предоставени на ТМС и ТМЕ на най-високо ниво.
Проектът все още е в своята начална фаза и предстои постигането на още по-добри резултати в ремонта на автомобили и грижата за клиента.

С въвеждането на програмата сервизът се стреми да постигна максимална клиентска удовлетвореност и да се превърне в еталон за останалите Европейски оторизирани сервизи на Toyota.

Настройките Ви за "Бисквитки"

За да подобрим използването на нашия сайт и предлаганите услуги, ние използваме "Бисквитки", "уеб маяци" или други технологии за проследяване на поведението и прегледаното съдържание на сайта ни. Ако сте съгласни с това можете да продължите да ползвате интернет страницата ни или можете да промените своите настройки тук.

Потвърдете своите настройки, за активиране или деактивиране на "бисквитките":

Подобряват сигурността на интернет страницата на Toyota и Ви осигуряват минимално ниво на услуги.

"Бисквитки" използвани за подобряване на услугите, които предлагаме, като използваме аналитични услуги, проучвания, мониторинг и цялостно представяне на сайта.

"Бисквитки", които съхраняват информация за вашите данни за достъп до портала ни и запомнят определени избори, които сте направили в сайта ни.

"Бисквитки", които ви предлагат пълно клиентско пътуване и запазват регистър от страниците, които сте посетили и ви предлагат локални услуги около вас и споделят информация, за да ви предложим тест драйв по време на вашето посещение на сайта. Тези "бисквитки" могат да доведат до таргетирани рекламни послания отправени към вас от Toyota, дори когато сте извън интернет страницата на Toyota.