Заявете пробно шофиране
Свържете се с нас
Ценови листи
Конфигуратор
Резервирайте сервиз онлайн
My Toyota/Моята Toyota

Toyota Mirai:

Екологични показатели и удобство

Разглеждаме в детайли иновативната технология на водородната Toyota Mirai – Горивна клетка Toyota, Конвертор за увеличаване на електрическата мощ от горивната клетка и Водородни резервоари под високо налягане.

Футуристичната Toyota Mirai използва новоразработената от Toyota система с горивна клетка (TFCS), която съчетава горивната клетка с хибридните технологии.

TFCS е по-енергийно ефективна от двигателите с вътрешно горене и има по-добри екологични показатели с нулеви CO2 емисии и други замърсители. По време на движение предлага същото удобство и автономен пробег като стандартните бензинови автомобили, а зареждането до пълен резервоар отнема само 3 минути.

Системата използва компоненти, изцяло разработени от Toyota, включително Горивната клетка, Конвертора за увеличаване на електрическата мощ от горивната клетка и Водородните резервоари под високо налягане.

Система с Горивна клетка на Toyota

Новата система с горивна клетка на Toyota възпроизвежда максимална мощност от 153 к.с (114кВ). Ефективността при производството на електрическа енергия е подобрено чрез употребата на първата в света фина мрежа от прецизни проводими канали, която разпределя развномерно количество енергия по повърхността на клетките. Тази технология спомага за компактния размер на Горивната клетка, изключителната динамика и водещата в световен мащаб енергийна наситеност от 3.1кВ/л – 2.2 пъти по-висок резултат спрямо предходния концептуален автомобил на Toyota, задвижван от водород – FCHV-adv.

Количеството вода в електролитните мембрани на горивната клетка имат значително влияние върху ефективността при генерирането на електрическа енергия. Количеството вода се контролира чрез вътрешноциркулационна система, която пренася получената вода при процеса на създаване на електроенергия. Тази специфика прави Горивната клетка на Toyota водеща технология в световен мащаб, тъй като за разлика от всички останали задвижвани от водород автомобили на Toyota, този не се нуждае от допълнителен овлажнител.

Конвертор за увеличаване на електрическата мощност от горивната клетка

Новоразработеният компактен, високоефективен и висококапацитетен конвертор увеличава елетрическата мощ, генерирана от Горивната клетка на Toyota до 650 волта. Увеличението на волтажа е позволило значителното намаляване на размера на електромотора и количеството горивни клетки, водейки до по-компактна система с по-висока производителност и намалени производствени разходи.

Водородно резервоари под високо налягане

Горивните резервоари имат трислойна структура, изградена от пластмаса с карбонови нишки и други материали, която позволява складиране на водород под високо налягане – 70МПа, или приблизително 700 бара. В сравнение с резервоарите на предходната водородна Toyota – FCHV-adv, капацитетът е увеличен с около 20%, а теглото и размера са намалени с 5.7 wt%.

Още истории и новини от Toyota

Toyota на международното автомобилно изложение Париж, 2014 Toyota на международното автомобилно изложение Париж, 2014 TOYOTA FCV TOYOTA FCV Нашият автомобил с водородно гориво Toyota Mirai: Стабилно управление и ненадмината тишина Toyota Mirai: Стабилно управление и ненадмината тишина Toyota Mirai: Стабилно управление и ненадмината тишина. Разполагането на горивната клетка и водородните резервоари в центъра, под пода на автомобила, осигурява на Toyota Mirai изключително стабилно управление, комфорт и нисък център на тежестта. Toyota Mirai: Проектирана и оборудвана за максимална безопасност Toyota Mirai: Проектирана и оборудвана за максимална безопасност Toyota Mirai ще направи своя дебют на Европейския пазар през Септември 2015. В тази статия ще разгледаме в детайли оборудването за безопасност в автомобила с горивна клетка. Toyota Mirai vs FCHV-adv – технически характеристики Toyota Mirai vs FCHV-adv – технически характеристики Разглеждаме техническите характеристики на Toyota Mirai в сравнение с предшественика му: SUV-ът с водородна горивна клетка FCHV-adv. Toyota Mirai, седанът с горивна клетка: характеристики и старт на продажби Toyota Mirai, седанът с горивна клетка: характеристики и старт на продажби Новият автомобил Toyota Mirai с водородна горивна клетка направи своя официален дебют на Японския пазар на 15 Декември. В Европа автомобилът ще се продава от Септември 2015 г. Toyota Mirai: Екстериорен и интериорен дизайн Toyota Mirai: Екстериорен и интериорен дизайн Екстериорния дизайн на Toyota Mirai е вдъхновен от изящните линии, които описва всяка капка вода, а благодарение на внимателното проектиране и оптимално разположение на горивната клетка и батерията, автомобилът разполага с просторно багажно пространство. 10 факта за Toyota Mirai 10 факта за Toyota Mirai 10 основни факта, които трябва да знаете за Toyota Mirai – моделът, който ще направи толкова за автомобилите с горивни клетки, колкото направи Prius за хибридите
Политиката ни за Е-конфиденциалност

За да Ви предложим по-добро обслужване използваме "бисквитки" на нашия сайт. Ако сте съгласни с използването на "бисквитки" на сайта ни продължете. Ако желаете можете да промените настройките на бисквитките във вашия браузър.