Заявете пробно шофиране Свържете се с нас Ценови листи Конфигуратор Резервирайте сервиз онлайн

Удължена гаранция

Насладете се на една от най-пълните гаранции за Вашия нов или употребяван автомобил Toyota като се възползвате от Удължената гаранция.

Гаранция за употребяваните автомобили
  • За употребяваните Toyota автомобили, които продавате, е нужно да не са над 7 години от датата на регистация и да не са превишили 160,000 км.
  • Основна защита според условията на гаранция (включва важни електрически и електрони части)
  • Без лично участие на клиента към цените за поправка 
  • Включва Toyota Eurocare Mobility Protection (сервиз в случай на спешна повреда ) 
  • Избор от 12 или 24 месечен гаранционен период 
  • Без ограничение на пробег 
  • Класификация на таксата според модела на Toyota 
  • Гаранцията остава свързана с автомобила и може да се прехвърли за остатъка на нейната продължителност при промяна на собственика 
  • Максималната компенсация при тотална щета е цената на закупуване на автомобила с включено ДДС.
Допълнителна гаранция за нови автомобили
  • За Toyota автомобила, които все още са покрити от гаранцията на производителя 
  • Избор на нивото на покритие между Basic (основно) или Comfort (удобство) 
  • Без лично участие на клиента в цените за поправка 
  • Включва Toyota Eurocare Mobility Protection (сервиз в случай на спешна повреда ) 
  • Гаранцията има продължителност 24 месеца след завършването на гаранцията от производителя ако броят километри не е надминат, т.е. 100 000 или 160 000 км от първоначалната регистация 
  • Класификация на таксата според модела на Toyota 
  • Гаранцията остава свързана с автомобила и може да се прехвърли за остатъка на нейната продължителност при промяна на собственика 
  • Максималната компенсация при тотална щета е цената на закупуване на автмомобила с включено ДДС.
Начало и продължителност на гаранцията/геограгфски район на валидност

Toyota Extracare гаранция за употребяваните коли е валидна само ако притежателят на автомобила/на гаранцията е съгласен с условията, посочени в гаранционната книжка, и потвърди това, като подпише формата за регистрация.
За употребяваните коли: Toyota Extracare гаранцията започва с доставката на автомобила, но в най-рания случай след изтичането на срока на гаранция на производителя. Тя свършва без предупреждение с изтичането на договорения срок: 12 или 24 месеца.


За новите автомобили: Toyota Extracare гаранцията започва с изтичането на срока на гаранцията от фабриката. Тя свършва без предупреждение с изтичането на договорения срок (24 месеца) или когато пробега достигне 100,000 или 160,000 км. което от двете събития се случи първо. Гаранцията влиза в сила само ако съответстващата сума е била изплатена.


Географските зони, която гаранцията включва са: Андора, Белгия, Дания, Германия, Финландия, Франция, Гибралтар, Гърция, Обединеното кралство, Италия, Лихтенщайн, Люксембург, Малта, Молдова, Холандия, Норвегия, Австрия, Полша, Португалия, Ирландия, Швеция, Швейцария, Словакия, Словения, Испания, Чехия, Унгария, Кипър

Гаранция за представяне

Ако една от части под гаранция не успее да изпълни предназначената й задача в рамките на гаранционния период и има нужда от постоянни ремонти, на този, който държи гаранцията (клиента), му се полага да се направят необходимите ремонти от Toyota (която е гаранционното лице) или от други упълномощени сервизи, които работят под ръководството на марката на производителя (в случай на повреда, която възпира автомобилът от това да стигне до дилъра).


Изпълването на гаранцията включва компенсация за необходимите и направени разходи по ремонта, включително и всички нужни части за подмяна. Стойността на текущата работа на производителя ще бъде водеща при определянето на компенсацията. Ако цената на ремонтните разходи надвишат разходите на частта, ще се вземе предвид цената на сменената част с включен труд за монтаж и демонтаж. Подновяването може да означава и да се замени част или да се ремонтира.


Цената на ремонта е ограничена спрямо стойността, на която автомобилът е бил закупен. Калкулираното време за ремонт се определя чрез помощта на текущата стойност на разходите за труд на производителя.

Съдържание на гаранцията/ Изключения на гаранцията
  • Пълният оперативен капацитет на всички монтажни линии с изключение на ограниченията написани отдолу се гарантират с "Comfort protection" покритието за автомобила описан в по-голям детайл в регистрационната форма според следните условия.
  • Поддръжката (части и сервиз) = интервали за обслужване на клиента: цялата работа и частите за подмяна, които се използват в рамките на регулярното сервизно обслужване
  • Цени за тест, за измерване и регулиране в случаи, където не попадат в категорията за щети, която се покрива от гаранцията
  • Общо изхабяване т.е. постепенното намаление в уплътнението на двигателя, който има нужда от поправка на клапании/или на буталните пръстени, които водят до постепенно повишение в упортебата на масло
  • Нагласяване на геометрията и баланса на колелата, подмяна на колелата
  • Акумулатори
  • Шаси, т.е. болтове и панти, които трябва да се инспектират от време на време; изправянето и поправянето на бронята на колата
  • Спирачни системи – подмяната на барабаните и накладките на барабанните спирачки, при дискови спирачки подмяна на дисковете и накладките поради износване
  • Филтри, лубриканти, антифриз, горива и свещи - освен ако обмяната не стане във връзка с поправката на покрита от гаранцията част
  • Съединител - подмяната на част от съединителя поради износване, неправилно поставяне и злоупортеба
  • Система за гориво– подновяването на тръби за бензин, филтри, карбуратори и помпи поради нечисто гориво
  • Педалът на газта (с изключение на горивонагнетяваща помпа)
  • Електрона система – подмяна на аудио устройства (радио, касетофон, плейър на CD/MD) или на всякакви други електрони/електрически компонента, които не са част от оригинално монтираните части
  • Стъкло - подмяна поради счупване, одраскване, заслепяване поради гланциране или пастмасови прозорци
  • Течове на въздух и вода, шум от вятър, гумени оплътнения на отворите на вратите, на багажника и на покрива; скърцане
  • Нараняване по боята и ръжда
  • Катализаторен конвертер
  • Части, които не са ауторизирани от производителя
Вариант Basic (основна) покритие

Пълният работен капацитет на следните части се гарантира според условията описани отдолу за автомобила Toyota описани по-подробно в регистационната форма.

  • Двигател: маховик със зъбен венец, колянови и разпределителни валове, маслена помпа,разпределителни механизми на двигателя,ангренажни вериги, шайби и ролки, бутала, бутални пръстени,цилиндрова глава, гарнитура на цилиндрова глава, мотовилка,ангренажен ремък и обтяжна ролка, семеринги и уплътнения, ако се асоцират с ремонт на горно-споменатите части
  • Охладителна система: водна помпа, термостат и корпус на на термостат, радиатор, охлаждащ вентилатор и вискозен съединител
  • Горивна система: карбуратори, горивна помпа, нивомер за гориво и за резервоар, система за впръскване на гориво, електрона контролираща система и ГНП(горивонагнетателна помпа (дизел))
  • Съединител:управляващи цилиндри на съединителя
  • Трансмисия: автоматична или ръчна трансмисия, включващо електрически регулатор и разпределителен механизъм, както и конвертор на автоматичната трансмисия, както и семеринги(гарнитури), ако се асоциират с ремонта на горно-споменатите части
  • Карданен вал: карета на кардан и корпус
  • Задвижващ вал: карета на на полуоси,карданни валове с карета и корпуси,корпуси на колелата и главини
  • Диференциал: корона и пинион на диференциал,зъбни предавки,валове,корпуси и съединения
  • Управление:механично управление,задвижване и рейка
  • Спирачна система:главен спирачен цилиндър,спирачен усилвател,ABS контролни устройства и релета.
  • Eлектрическа система: стартер,алтернатор,разпределител, електронно контролирано запалване на двигател, горивна помпа и ABS
  • Уплътнения: вътрешни уплътнения или семеринги, които се асоциират или са необходими за ремонта или замяната на основни части, като двигателя, предаването или осите • Не са включени: всички части, които на са именовани!

Варианта “Basic protection”(основна защита) не дава никаква гаранция за:

  • Подръжка (части и сервиз) = интервали за обслужване на клиента - цялата работа и частите, които се заменят се използват в рамките на интервалите на сервиза
  • Цени за проверки,измервания и  корекциите, когато не попадат в категорията щети покрити от гаранцията
  • Износване и скъсване т.е. постепенното намаление в уплътнеността на двигателя, който има нужда от ремонт на клапани и/или на буталните пръстени, които водят до постепенно увеличаване на разхода на масло    • Реглаж на ходовата част,баланс и смяна на гуми.
  • всички части, които не са наименовани
  • Частите, които не са оторизирани от производителя, независимо от избраната продължителност на договора (12 или 24 месеца)
Още повече, не може да има изискване за декларирана стойност за:
  • Недиректни или директи последвали загуби като разходи за хотел и настаняване, разходи за паркиране, за компенсация, когато автомобила не се е ползвал
  • Доставка чрез въздушен транспорт или друга специална доставка.Моля, консултурайте се с услугите на Toyota Eurocare!
  • В допълнение, няма гаранция без зачитането на допринасящите фактори за щетите: 
    • причинени от прякото въздействие на бури, градушка, светкавици, земетресения или наводнения, както и пожар и експлозии
    • причинени от последствията на всякакъв тип война, като гражданска война, граждански вълнения, протести, блокиране и спиране или друг тип държавно действие или от ядрена енергетика
    • в резултат на катастофа: т.е. събитие, причинено от внезапна и директна механична сила
    • от нарoчно или злонамерено действие, кражба, по-специално взлом, неразрешено използване, грабеж или присвояване на пари
    • причинено от действията на трето лице под формата на производител или доставчик е поело или ще поеме на базата на контракт за ремонт или за други гаранционн задължения
    • от ефектът автомобила да бъде изложен на по-големи натоварвания, от тези специфицирани от производителя
    • в резултат на неправилната употреба на лубриканти и горива
    • причинени от нарочно или крайно небрежно поведение
    • от употребата на детайл, който очевидно има нужда от ремонт, освен ако може да се докаже, че щетите не са свързани с елемента, който има нужда от ремонт, или че детайлът е бил временно ремонтиран, когато повредата е станала
    • поради промяна на оригиналното състояние на автомобила или дизайна на автомобила, добавянето/удължаването на определени аксесоарии, които имат негативен ефект върху оригиналните технически специфики или страндартите за безопасност, които не са от същото или от по-добро качесто колкото оригиналните монтирани закрепващи елементи
    • което се покрива от заводска кампания или от удължена гаранция на производителя


Тази гаранция няма никакъв ефект върху каквито и да е права за закупуване, които купувачът има спрямо дилърът на автомобили. То нито оправдава правата за промяна (отменяне на контракта на покупката) и намалява цената им нито излкючва такива права.
Какво не се покрива от гаранцията (Comfort и Basic покритие)?
• Регулярното клиентско обслужване, включително и части, които трябва редовно да се сменят и чистят, както и части, които обичайно се износват например: филтри, гуми, изпускателна система, спирачни наклади, чистачки за предното стъкло и батерии.
• Дефекти и индиректна повреда от всички видове, които са причинени от небрежност, от неправилно управление и/или умишлена злоупореба
• Дефекти в случай на тотална щета
• Дефекти или вреда, от какъвто и да е тип, причинени от или по време на кражба
• Дефекти причинени от катастофа/удар
• Дефекти причинени от/по време на война, бунт, природно бедствие и други инциденти свързани със сериозно насилие
• Лично нараняване и увреждане на собствеността
• Загуба на доходи
• Премахване на всички щети причинени от или в следствие на:
- Щети от вода
- Корозия
- Замърсените течности
• Неправилно монтирани колела
• Събирането на остатъци от горенето и нагар в цилиндрите
• Неправилна поправки или неоснователното подменяне на отделни компоненти
• Последствията от неправилно монтиране на частта
• Светлини и отразители
• Увреда причина от външни фактори
• Увреда причинена от небрежната проверка на нивата на течностите (независимо от това дали повредените компоненти са покрити от допълнителната гаранция на Toyota).
• Всички разходи и повреди свързани с проблема 2YK (неправилната операция причинена от компонент или функция, която възпира правилната обработка на данни)
• Дефекти в рамките на сервизна кампания на производителя да изтегли коли или удължена гаранция
Какво не се вkлючва?
• Модификации на автомобила, които променят оригиналните характеристики проектрини от производителя
• Наемането на коли или автомобили използвани като такси, учебни автомобили, в транспорта и куриерски услуги и автомобили тип удължен седан
• Полицейски автомобили, пожарни коли, линейки и автомобии използвани от други служби при спешен случай или подобни предназначения
• Автомобили използвани са надбягвания, ралите, надпреварвания и други непредвидени цели
• Случаи, които водят до пълна щета*
• Кражби, които водят до необратимата загуба на автомобила*
• Случаи на измами. В тези случаи, не може да има изискване за възстановяване на сумата или помощ в случай на щети.
* Клиентите са задължени да информират оторизирания търговец на Toyota, който им осигурява застраховката, в случай на инцидент. Това трябва да стане писмено и възможно най-скоро след информация за инцидента.
Уреждане на исковете
По принцип, трябва да имате предвид следните стъпки
преди да съобщите за щети и стартирането на ремонтните дейности:
• Валидна гаранционна карта, която да представите в сервиза;
• Дали регулярното задължително техническо обслужване е било извършвано и качеството на изпълнението, особено когато щетата е свързана с техническото обслужване?
• дали щетата/обхватът на ремонтите се покрива от гаранционите условия?
- Компанията на Toyota (която предлага гаранцията), от която гаранцията е била получена е отговорна първоначално да провери щетите покрити от тази гаранция
- Ако обаче клиентът (който държи гаранцията) няма възможност да транспортира повредения автомобил до оторизирания сервиз, която предлага гаранцията, за оценка на щетите и за ремонт, необходимия ремонт може да се извърши от друг сервизен обект на Toyota.
- Търговецът на Toyota трябва да докладва щетите за FREY Austria GmbH. Чрез системата за гаранционно обслужване в рамките на 14 дни независимо дали е член на програмата Toyota Extracare Guarantee.
- Ако причината или обсега на някое искане не може веднага да се изясни, може да се поиска доклад от специалисти.
- Времето, за което могат да се запазят стари компоненти,отговарят на условията на гаранцията от производителя (но трябва да е поне 3 месеца)
Процедура за обезпечение
Исканията се уреждат след като ремонтът е бил направен. Моля, имайте предвид следното:
• Трудът ще бъде заплатен според индекса на производителя за цена на труд, на която сте се договорили на годишна база
• Изплащането за части се прави на базата на продажбената цена, която е определена от препоръчителната цена на Toyota FREY Austria GmbH
• Максималното ниво на изплащане съставя цената, на която се купува автомобила
Процедура за изплащане
• Ако сте направили необходимите ремонти във вашата роля на гаранционно лице, ще ви се възстановят разходите за ремонта от Toyota FREY Austria GmbH според гаранционната система.
• Ако ремонтът е бил направен от друг сервиз, възстановяването на сумата ще се направи чрез гаранционната система. Сумите от фактурата за ремонт ще бъдат въведени като външна цени в фактурата.
Ограничения
Всички искания на базата на гаранция спират да са валидни 6 месеца след съобщаването и най-късно 6 месеца след края на гаранцията.
 
Гаранцията Toyota Extracare може да се прехвърли на нов собственик при условие, че автомобила е бил поддържан от дилър на Toyota според препоръките на производителя и максималния километраж и гаранционен период не са били превишени.
Новият собственик трябва да представи сертификата и книжката за подръжка, които са му били прехвърлени. Административните разходи по ATS 275.21/20 Toyota се превеждат по сметка на Toyota дилъра. Постфактум, Toyota дилърът ще предаде информацията и изплащането на Toyota Extracare Guarentee Bureau.
Разни
Доклади
Естествено, ще получите чести доклади и оценки на:
• гаранционните продажби
• заявки по транзакции
• специална информация за иновации и промени в програмата
Как работи гаранцията Toyota Extracare в чужбина?

Гаранцията Toyota Extracare е валида само ако престоят е по-кратък от 90 поредни дни в държавите описани в гаранционната книжка. В случай на повреда, моля се свържете с Toyota Extracare във вашата държава на местожителство (ако това е възможно) и следвайте точните инструкции.

В други държави освен държавата Ви на местожителство, всичките ремонти трябва да се направят от оторизиран Toyota дилър или търговец на Toyota автомобили. Вие сте задължени да платите ремонта в чужбина. Като се завърнете във вашата държава на местожителство, може да представите сметката си на своя Toyota търговец (когато е възможно, моля приложете повредените части). Разходът ще бъде покрит до маскималната стойност на ремонта във вашата държава, след одобрение от Toyota Extracare Guarantee Bureau.

Toyota Extracare Guarantee телефон
Ако имате допълнителни въпроси свързани с тази гаранция, моля се свържете лично с:
Toyota Балканс ЕООД
AON Warranty Group
Blechturmgasse 12
1051 Vienna
Telephone: 0043-01-5456025
Fax: 0043-01-5453322-36
Вашият служител за контакт:
Администрация:
Работно време: Понеделни - Петък 8:30-17:00
Политиката ни за Е-конфиденциалност

За да Ви предложим по-добро обслужване използваме "бисквитки" на нашия сайт. Ако сте съгласни с използването на "бисквитки" на сайта ни продължете. Ако желаете можете да промените настройките на бисквитките във вашия браузър.