1. Discover Toyota
  2. About us
  3. Toyota Quality
  4. From Concept to Customer
Свържете се с нас, през връзките по-долу:

От концепцията до клиента

Качество на всеки етап
Нашите идеали и гордостта ни от производството ще продължат да гарантират, че на всеки етап, от проектирането, разработването и производството до използването от клиента, нашите автомобили ще бъдат с най-високо качество, издръжливост и екологичност.
  • Проектиране на качеството

    Работата по интегрирането на най-високо качество в нашите автомобили започва още от първоначалния процес на проектиране. Етапът на разработване на нов продукт или компонент е решаващ момент за идентифициране и отстраняване на евентуални проблеми. Предприемането на действия на ранен етап може да предотврати появата на по-сериозни и по-трудни за отстраняване проблеми в по-близък до производството етап.

  • Стриктно тестване

    За да разберем как нашите автомобили ще се представят в ръцете на клиентите ни, ние провеждаме задълбочени изследвания и тестове както в лаборатория, така и по реални пътища. Всеки нов модел се подлага на строги анализи, като се използват компютърно моделиране, лабораторни тестове и хиляди километри реално шофиране в екстремни условия. Данните, които събираме, се проверяват внимателно, за да се гарантира, че когато клиентите управляват автомобила, представянето е изключително.

  • 40 пъти около света

    Тестване в реални условия на хиляди километри по обществени пътища

  • > 100°C разлика

    Тестване в екстремни условия

  • 100% потвърждение

    Всички събрани данни се проверяват внимателно, за да се осигури перфектен анализ

Европейски тест за издръжливост

Европейският тест  за издръжливост е стриктна оценка на това как нашите нови модели се представят в контрастни климатични условия и върху пътни настилки с различно качество, открити в целия континент. Всеки нов автомобил ще измине повече от 100 000 км, включително арктически изпитания в Северна Швеция, шофиране по неравни пътища в Русия и  бързо движение по равна магистрала в Германия. Генерираните данни се анализират, за да се открият всякакви проблеми и да се даде възможност за подобрения или корекции, преди автомобилът да бъде валидиран за продажба.

  • Качество на разработка

    Предприемането на действия в ранния етап на разработка на нов продукт може да предотврати появата на сериозни и по-трудни за коригиране проблеми по-близо до производството. Използваме методология, наречена „Конструктивен преглед, базиран на режим на повреда“ (DRBFM) като ПРОАКТИВНА превантивна техника. Дизайнерите се фокусират върху области на промяна, определят всички потенциални проблемни области и прилагат знанията, които са придобили от предишни проекти. След това работят върху изготвянето на дизайнерски решения, които се разглеждат от експерти и специалисти. Нашите млади инженери получават специализирано обучение в DRBFM, за да развият усъвършенствани технически умения, за да посрещнат бъдещите предизвикателства в дизайна.

  • 48 часа максимум

    48 часа след докладване на дилъра за проблеми, свързани с безопасността.

  • 100% споделени доклади

    Анализират се 100% от отчетите на клиентите на пазарите.

  • 100% удовлетвореност на клиента

    Пълна удовлетвореност на клиента на всеки етап: качество на работа, качество на продукта, качество на продажбите и обслужването.

  • Гарантирано качество във всеки автомобил

    Ние инвестираме в хора, обучение и начини на работа, за да гарантираме, че всеки автомобил, който произвеждаме, е с най-високо качество. И че отговаря на високите стандарти, които ние поставяме и се стремим да надхвърлим. Всеки от производствената линия носи отговорност да гарантира качеството на всеки етап. Подобна лична ангажираност в работата кулминира в проверките за осигуряване на качеството, които се извършват преди всяко превозно средство да напусне фабриката.

  • Квалифицирана работна сила

    Осигуряваме цялостно обучение на всички наши служители. Това варира от чиракуване за млади хора, които стартират своята кариера, до редовни възможности за развитие на умения за нашата утвърдена работна сила. Опитът и знанията се споделят между поколенията, укрепвайки ангажимента към качеството. Служителите, които извършват хилядите проверки, за които настояваме, се гордеят с това, което правят, за да гарантират, че всеки клиент ще бъде възхитен от безопасността и качеството на автомобила си.

  • Подобряване чрез слушане

    Нашият ангажимент към качеството не свършва, когато предадем автомобила на клиента. Чрез сервизни акции на нашите автомобили и нашите кампании за обслужване и удовлетворение на клиентите ние гарантираме, че проблемите с качеството се разпознават и адресират, когато и където е необходимо. Винаги се вслушваме в това, което нашите клиенти имат да кажат и използваме техните мнения и опит, за да направим подобрения. Обратната връзка и данните се събират от нашите дилъри и доставчици. Ние също така внимателно следим мненията на клиентите, събрани от трети страни, като вестници, списания и онлайн публикации.