Връзки за бърз достъп

Качество

Качество навсякъде, във всичко
Нашата мисия е да намалим до минимум неудобството на клиентите. Следователно нашите клиенти определят нашето качество. В истинския дух на Kaizen, тази мисия никога не свършва.
  • Гласовете на нашите клиенти

    Нашите клиенти са най-важните хора, които трябва да слушаме, когато става въпрос за разбиране на значението на качеството на Toyota.

    Техните независими мнения и опит с техните автомобили ни подсказват дали целите ни за качество се изпълняват. Техните отзиви ни дават реалната информация, от която се нуждаем, за да правим подобрения и да произвеждаме все по-добри автомобили.

    Винаги сме готови да се вслушаме в гласовете на нашите клиенти и обръщаме еднакво внимание както на критиките, така и на похвалите. Качеството не се отнася само до продуктите, които доставяме, но и до качеството на работата, която извършваме във всички наши бизнес области и за всички „вътрешни“ клиенти.

  • Гласовете на служителите

    Хората, които работят в нашите производствени заводи по целия свят, се гордеят лично с това, което правят. Тяхната ангажираност да вършат работата си по най-добрия начин на всеки етап е от основно значение, за да гарантираме, че доставяме на нашите клиенти продукти с най-високо качество.

    Всеки член на нашия екип разбира колко е важно никога да не допуска пропуск в качеството във всеки един етап от процеса. Това означава, че се справяме с проблемите в момента на възникването им, като предотвратяваме развитието на по-сериозни проблеми. Този подход обхваща целия път от научноизследователската и развойната дейност, през производството до следпродажбеното обслужване и дори сред нашите офис служители.

„Качеството е резултат от усилията на всички“.

Петер Раде, вицепрезидент по качеството на Toyota Motor Europe

  •  

    Качеството е навсякъде и във всичко

    Ние поставяме качеството в центъра на всичко, което правим. Верни на принципа kaizen, ние винаги търсим начини за подобрения. Така можем да бъдем сигурни, че предоставяме на нашите клиенти продукти и услуги с най-високо качество. По време на прехода ни към компания за мобилност оставаме верни на наследството си в областта на качеството и се стремим към същото ниво  във всичко, което правим. От начина, по който взаимодействаме с нашите клиенти в този постоянно променящ се цифров свят, до постигането на въглеродна неутралност.

  •  

    Нашата философия за качество

    Нашият подход към качеството се основава на философията Jikotei Kanketsu: „да гарантираме, че дефектите никога няма да се предадат на следващия процес.“ Това означава, че всеки член на работната сила поема отговорност за качеството на своята работа. Всеки, включително работниците в нашия завод, който установи проблем в дадена част или процес, може да подаде сигнал и потенциално да спре производството, за да се намери решение. Това води до постоянно качество на всеки етап от всеки процес.

  •  

    Попитайте „защо“ пет пъти

    Стремим се към "нулев дефект" във всички производствени процеси. Проблемите ни дават възможност да направим подобрения и да осигурим добро качество. Ето защо е важно да открием първопричината, когато нещо се обърка, за да може да се поправи и да се предотврати повтарянето му. Поради тази причина ние питаме „защо“ пет пъти във всеки въпрос.

  • От концепция до клиент

    Нашите идеали и гордостта от нашия производствен процес ще продължат да гарантират, че на всеки етап – от проектирането, разработването и производството до използването от клиента –  нашите автомобили ще бъдат с най-високо качество, издръжливост и екологични характеристики.

  • История и традиции на качеството

    Още от първия ден Toyota дава приоритет на високото качество на своите продукти и услуги. С течение на годините ние въведохме принципи и процеси, за да гарантираме, че нашите нива на качество продължават да се подобряват.