Нашата мисия е да намалим до минимум неудобството на клиентите. Следователно нашите клиенти определят нашето качество. В истинския дух на Kaizen, тази мисия никога не свършва.
Гласовете на нашите клиенти
Нашите клиенти са най-важните хора, които трябва да слушаме, когато става въпрос за разбиране на значението на качеството на Toyota. Техните независими мнения и опит с техните автомобили ни подсказват дали целите ни за качество се изпълняват. Техните отзиви ни дават реалната информация, от която се нуждаем, за да правим подобрения и да произвеждаме все по-добри автомобили. Винаги сме готови да се вслушаме в гласовете на нашите клиенти и обръщаме еднакво внимание както на критиките, така и на похвалите. Качеството не се отнася само до продуктите, които доставяме, но и до качеството на работата, която извършваме във всички наши бизнес области и за всички „вътрешни“ клиенти.