TOYOTA GAZOO RACING
Победа в 24-те часа на Льо Ман

Буеми, Накаджима и Фернандо Алонсо
победиха в 24 часа на Льо Ман със своя хибрид Toyota

TOYOTA GAZOO Racing спечели 86-тото издание на 24-те часа на Льо Ман, отбелязвайки историческа първа победа.

Toyota Gazoo Racing победи в 24-те часа на Льо Ман

Първа победа за Toyota на Льо Ман

Себастиен Буеми, Казуки Накаджима и Фернандо Алонсо стартираха от първа позиция с хибриден болид #8 TS050 и накрая развяха победния кариран флаг след 388 напрегнати и на моменти доста драматични обиколки на Пистата де ла Сарт като така увеличиха още повече успехите / напредъка си в Световния шампионат за издръжливост (WEC)

Майк Конуей, Камуи Кобаяши и Хосе Мария Лопес, които бяха на чело на състезанието за продължителни периоди от време с хибриден Toyota автомобил #7 TS050, направиха резултата абсолютно перфектен като класираха Toyota и на втората позиция и то пред очите на цели 256,900 фена.

Toyota, която досега е участвала с общо 47 спортни автомобила на Льо Ман и е финиширала в челната тройка 6 пъти, успя да стане вторият японски производител, който печели на Писта дьо ла Сарт, а пилотът Казуки Накаджима е първият японец, спечелил, състезавайки се, с японски автомобил.

Постижението е резултат от интензивни и целенасочени усилия на колегите от TOYOTA GAZOO Racing от Хигаши-Фуджи и Колон, които непрекъснато подобряват хибридната технология и ето че тя успя да спечели състезанието този уикенд, използвайки с 35% по-малко гориво отколкото през 2012 г., когато компанията се е завърнала към традицията си в състезанията за издръжливост. Двата хибридни спортни автомобила TS050 се движат много близо един до друг през първите 5,286 км., а после започват да се надпреварват, разменяйки позициите си на няколко пъти, което внася доза драматизъм и адреналин.

Хибридите на Toyota използваха 35% по-малко гориво спрямо 2012
Toyota Хибридите използваха 35% по-малко гориво спрямо 2012
Образцова работа в бокса на Toyota GAZOO Racing
Образцова работа в бокса на Toyota GAZOO Racing

Две наказателни спирания за автомобил #8 при само едно за другия Toyota болид, налагат нуждата от впечатляваща нощна надпревара на Фернандо Алонсо с времето, която да върне добрия резултат именно в ден, когато всички пилоти са изложени на огромно напрежение.
Проблем с горивото в по-късен етап на ралито е причина за изоставането на Toyota хибрид №7 във финалната обиколка и така Казуки успява да постигне победа за автомобил №8 с преднина от две обиколки. На трето място се класира автомобил №3 Rebellion, с 12 обиколки по-малко.

Нощта на Хибридите

След победата!

Акио Тойода (Президент, Toyota Motor Corporation)

"Благодаря на всички за представянето!" Тези думи са към пилотите, които управляваха нашите автомобили в 24-те часа на Льо Ман. В същото време, искам да кажа абсолютно същото и за нашите автомобили, които завършиха 388 обиколки, около 5,300 км.
„Благодарим ви много, че позволихте на нас и нашите пилоти да се състезаваме с вас!“. Искам да кажа това на всички фенове, които ни подкрепят от толкова много време, партньорите и доставчиците ни, които са се борили заедно с нас, и всички членове на отбора. Искам да изразя искрената си благодарност към всички вас.

Щастливият отбор на Toyota на подиума на Льо Ман
Щастливият отбор Toyota на подиума на Льо Ман
Победа за Алфонсо, Буеми и Накаджима в 24-те часа на Льо Ман
Обиколка на триумфа за Алфонсо, Накаджима и Буеми
Хисатаке Мурата (Президент на отбора)

"Толкова много се гордея с резулта на отбора. За нас винаги е било мечта да спечелим Льо Ман и сега най-сетне я постигнахме. Много благодаря на всеки за отличната и упорита работа, за отборния им дух и за способността им да не се отказват и предават. Да спечелим Льо Ман след толкова години на неуспехи и разочарования е наистина вълшебен момент."

Алфонсо, Накаджима и Буеми- Пбедителите от Льо Ман с хибрида на Тойота
Победителите от 24-те часа на Льо Ман
Победителите от Льо Ман 2018: Алфонсо, Накаджима и Буеми
Алфонсо, Накаджима и Буеми
Майк Конуей (TS050 HYBRID #7)

"Това беше една интензивана, близка и продължителна битка; всички бяхме нервни докато гледахме по телевизията. Всички бяхме отишли, за да дадем най-доброто от себе си без да предприемаме големи рискове. Състезанието беше продължително и настъпваха доста поврати. Доказахме, че Toyota може да произведе два силни автомобила и, че ние можем да се състезваме упорито. Поздравления на автомобил №8, който имаше отлична седмица и се справи отлично в ралито. Нашият автомобил изостана малко, но резултатът на целия отбор е страхотен."

Победителите от Toyota на подиума с купата на 24-те часа на Льо Ман
Toyota пилотите с купата 24-те часа на Льо-Ман
Казуки Накаджима (TS050 HYBRID #8)

"Чудесно е да сме тук като семейство; така е вече от толкова време. Направо нямам думи. Имах чудесни съотборници и Toyota ни беше осигурила много мощен автомобил. Финиширахме ралито без никакви проблеми и при двата автомобила така че всички заслужавахме да спечелим надпреварата. Да спечели състезанието е било огромна мечта за Toyota още от 1985 г. Много хора бяха част от този проект и затова съм горд да стоя тук и да представям всички положени за него усилия."

Себастиен Буеми (TS050 HYBRID #8)

"Това категорично е най-голямата победа в моята кариера. Дори ми е трудно да повярвам след като през последните нпколко обиколки мислех само за 2016 г. Най-накрая да видя състезателния автомобил да пресича финиш линията беше много специален момент за мен. Цялата подготовка, вложена в този ден, от всеки член на екипа, когато най-сетне победиш усещаш мащаба й и затова много се наслаждавам на победата. Поздравления и на автомобил №7, който също се представи чудесно.

Алонсо, Буеми и Накаджима с хибрида победител
Тримата победители и хибридния болид на Toyota
Хосе Мария Лопес (TS050 HYBRID #7)

"Искам да поздравя автомобил №8 и целия отбор. Много съм горд от екипа ми в булид №7, Камуи и Майк; ние наистина дадохме всичко от себе си. Представяме се тук като тримата пилоти, но всъщност зад нас стоят усилията и работата на толкова много хора. Това е голямо постижение на Toyota и беше главният ни фокус тази седмица. Имахме честна надпревара между автомобилите и да успеем да донесем трофея на Toyota е фантастично."

Камуи Кобаяши (TS050 HYBRID #7)

"Поздравления за екипа на автомобил №8 и на целия отбор. Toyota свърши отлична работа и завърши без никакви механични проблеми; просто чудесно. Искахме да спечелим, разбира се, но нашият автомобил №8 беше много силен. Това е състезание за издръжливост и затова се постарахме да се погрижим за сигурността си и доброто състояние на автомобила. Накрая и двата булида финишираха добре. Фактът, че се класирах на втора позиция и това да съм част от печелившия отбор на Toyota ме прави много щастлив"

Още истории и новини от Toyota

Toyota представя: Целеустремените - Историята на Майк Конуей Toyota представя: Целеустремените - Историята на Майк Конуей Целеустремените към победа. Историята на пилота на Toyota на Световния шампионат за издръжливост Майк Конуей е история за страст и отдаденост, саможертви и преодоляване на трудности. Алонсо сяда в спортния хибрид на Toyota Алонсо сяда в спортния хибрид на Toyota Фернандо Алонсо e най-новото попълнение на Toyota Gazoo Racing за сезон 2018 Новият Toyota Yaris GRMN | Toyota България Новият Toyota Yaris GRMN | Toyota България Вдъхновени от завръщането на Toyota във FIA World Rally Championship с Yaris WRC 2017 създадохме лимитираната серия Yaris GRMN: пълнокръвен горещ хечбек, настроен и тестван на пистата. Toyota на Автомобилното Изложение в Женева 2017 | Toyota Europe Toyota на Автомобилното Изложение в Женева 2017 | Toyota Europe На точното място, в един от най-скъпите градове в Европа, Toyota има много какво да покаже на посетителите на автомобилния салон в Женева. От първа среща с динамичния нов Yaris, неговия мощен GRMN близнак и радикалната градска концепция i-TRIL, до представяне на последното творение на TOYOTA GAZOO Racing - Автомобилното изложение в Женева е мястото, което всеки фен на Toyota трябва да посети.
Победа за Toyota Yaris WRC на Рали Швеция Победа за Toyota Yaris WRC на Рали Швеция За пръв път от 1999 насам Toyota печели кръг на World Rally Championship, изключителен успех, постигнат още във второто състезание за новия Yaris Toyota TS010: Автомобилът, направен за издръжливост Toyota TS010: Автомобилът, направен за издръжливост Научи повече за Toyota TS010, ключов автомобил в историята на Toyota, дал началото на серия впечатляващи TS автомобили за издръжливост. Рали Дакар: Състезание за най-подготвените Рали Дакар: Състезание за най-подготвените След крайно изтощителни 14 състезателни дни и над 9,000 км през мъчителни етапи, Рали Дакар 2015 приключи, отбелязвайки края на впечатляващите две състезателни седмици за екипите на Toyota. Три Hilux финишираха в Топ 10, а в категория "Серийни автомобили" Toyota окупира подиума. Историята на Celica Историята на Celica Дори само с името, което означава "Небесен" или "Райски" на испански, Celica е била обречена да стане звезда още при появата си; Никой не е предполагал, че тя ще огрява света вече 35 години, ще вдъхновява поколения и за много хора ще остане автомобил, който не принадлежи на този свят.
Настройките Ви за "Бисквитки"

За да подобрим използването на нашия сайт и предлаганите услуги, ние използваме "Бисквитки", "уеб маяци" или други технологии за проследяване на поведението и прегледаното съдържание на сайта ни. Ако сте съгласни с това можете да продължите да ползвате интернет страницата ни или можете да промените своите настройки тук.

Потвърдете своите настройки, за активиране или деактивиране на "бисквитките":

OK