Заявете пробно шофиране
Свържете се с нас
Ценови листи
Конфигуратор
Резервирайте сервиз онлайн
My Toyota/Моята Toyota
Безплатни сервизни кампании за Вашата сигурност
Вашата безопасност е основен приоритет за нас
  • Всички сервизни кампании са освободени от разходи за Вас
  • Безпроблемен процес
Как организираме кампаниите за отзоваване

Ние се стремим да обслужваме всички автомобили, които са предмет на кампания за отзоваване, възможно най-бързо и ефективно. Сигурността на нашите клиенти е наш основен приоритет

Какви са стъпките?
  1. Проверете има ли сервизна кампания за Вашия автомобил
    Въведете своя идентификационен номер на автомобила (VIN/шаси) и влезте в портала, за да проверите дали автомобила Ви подлежи на сервизна кампания.
  2. Резервирайте сервиз онлайн
    Запазете час в сервиза на предпочитания от Вас сервизен център и изберете удобните за вас ден и час.
  3. Предоставете автомобила си за ремонт в сервизния център на Toyota
    Вашият търговец на Toyota ще се погрижи за вашия автомобил, за да се увери, че е безопасен и готов за шофиране
Проверка за сервизна кампания

Използвайте инструмента ни за проверка за безпалтна сервизна кампания за отзоваване, влезте в My Toyota портала или се свържете със сервизен център на Toyota, за да проверите дали автомобила Ви има сервизна кампания за отзоваване.

Вашата Toyota

Проверете дали Вашият Toyota автомобил е част от безплатна сервизна кампания.

Има непопълнени полета
Моля да ни извините, не успяхме да открием вашия автомобил в базата ни данни.

Вашия автомобил не може да бъде идентифициран от формата ни за проверка на кампании. Моля свържете се с най-близкия до Вас център на Toyota, където можете да проверите статуса на автомобила си.

Невалидно автоматично търсене.

Преди да проверим Вашия VIN номер, трябва да потвърдим, че не се ползва автоматична система за проверка. Моля маркирайте квадратчето по-долу.

Опа, нещо не стана както се очаква

Нещо се обърка докато обработвахме заявката. Моля опитайте отново или се свържете с най-близкия център на Toyota, където можете да проверите статуса на автомобила си.

Преди да продължите, ще Ви е полезно да имате на свое разположение следната информация:

Идентификационен номер на Вашия автомобил (VIN)

Тази информация можете да откриете в автомобила си и в регистрационните документи. VIN e 17 цифрово-буквен код.

Детайли на автомобила

Това ли е Вашия автомобил Toyota?

  • VIN:
  • Година:
  • Модел:
  • Двигател:
  • Трансмисия:
Your vehicle image
Потвърждение
  • VIN:
  • Година:
  • Модел:
  • Двигател:
  • Трансмисия:

Установихме, че Вашия автомобил Toyota подлежи на доброволна или неотложна сервизна кампания.

Техническото изпълнение на кампанията е безплатно за вас.

Ако желаете допълнителна информация или искате да запазите час в сервиз свържете се с вашия търговец на Toyota или използвайте онлайн системата ни за запазване на сервизен час: ТУК

С удоволствие Ви информираме, че Вашия автомобил Toyota не е предмет на активна сервизна кампания към настоящия момент и не са необходими допълнителни действия.

Ако имате допълнителни въпроси можете да се свържете с нас на toyota@contact.toyota.bg

Възникна грешка при обработване на статуса на вашия автомобил. Моля проверете своя VIN номер и се свържете с най-близкия център на Toyota.

Често задавани въпроси

Какво е Сервизна кампания?

Сервизната кампания обикновено се инициира от производителя за справяне с потенциална опасност свързана с безопасността на продукта. Предмет на такива кампании могат да бъдат всички видове продукти, като храни, играчки, електрически стоки и инструменти. Всяка година милиони автомобили на различни производители са предмет на такъв вид кампании по различни причини. Toyota не прави изключение. Ние се грижим за безопасността на нашите клиенти и затова се стремим да отзоваваме в сервизите си и обслужваме автомобилите възможно най-бързо и ефективно.

Как мога да разбера дали колата ми е засегната от кампания за отзоваване?

Собствениците на автомобили ще бъдат уведомени с писмо или телефонно обаждане. В допълнение, собствениците могат да използват линка за проверката, наличен тук, за да проверят дали автомобилът им е предмет на кампания за отзоваване. Всичко, което трябва да направите, е да въведете идентификационния номер на рамата на превозното средство (VIN). Като алтернатива собствениците могат да влязат в персоналния си сайт (ако имат потребителски акаунт в MyToyota и са регистрирали автомобила си там) или да се свържат с търговец на Toyota, за да получат тази информация.

Как да намеря моя идентификационен номер на рама на автомобила (VIN), за проверя дали автомобилът ми е засегнат?

VIN на колата ви е в документа за регистрация на автомобила. Това е 17-цифрено число, което съдържа букви и цифри. Можете да го намерите и на самата кола. За точното местоположение проверете ръководството на собственика или погледнете т. Е в талона си.

Какво трябва да направя, ако разбера, че колата ми е засегната от кампания за отзоваване?

Ако във вашия регион вече са налични свободни часове за извършване на тази кампания, то можете да резервирате онлайн или да се обадите на търговец на Toyota, за да я планирате.

Ще се свърже ли местният ми търговец на Toyota с мен във връзка с безплатната сервизна кампания за отзоваване?

С вас може да се свържат: вашия търговец на дребно на Toyota, централния офис на Toyota или държавна институция, в зависимост от местния регламент.

Как да проверя дали са пропуснати и по-стари кампании свързани с автомобила ми, ако не съм първи собственик и предишните не са предприели съответните действия?

Можете да проверите дали за вашият автомобил има неизвършени кампании за отзоваване, като използвате следния линк за проверка на Toyota. Като алтернатива, местният търговец на Toyota също ще може да извърши тази проверка вместо вас.

Как мога да разбера дали е безопасно да шофирам автомобила си?

Автомобилите, засегнати от конкретна кампания за безопасност, много рядко би се наложило да бъдат спрени от движение поради това. Ако това наистина се налага, ние от Toyota ще се свържем директно с вас, за да ви уведомим. Винаги може да се свържете с вашия търговец на Toyota, за да разберете повече. Независимо от това, ние ви насърчаваме да извършите всяка услуга, свързана с кампания за отзоваване и отнасяща се за вашия автомобил, възможно най-скоро.

Защо дефектната(ите) част(и) не е била напълно проверена и тествана преди автомобилите да бъдат продадени?

Toyota стриктно тества всеки аспект на всеки автомобил, преди да започне производство. След като автомобилите на Toyota се доставят на нашите клиенти, ние продължаваме да следим работата на нашите автомобили чрез собствени вътрешни процеси, заедно с обратната връзка от дилърите на Toyota и нашите клиенти. Когато бъде идентифициран проблем, ние вярваме, че действаме в най-добрия интерес на клиентите ни, като инициираме  кампания за отстраняване на установеното отклонение.

Мога ли да отремонтирам автомобила при независим механик или сервиз?

Не, само техническите лица лицензирани от Toyota трябва да извършат модификациите, необходими за извършването на дадена безплатна севризна кампания за отзоваване.

Мога ли да продам автомобила си, преди да бъде отстранен проблемът свързан с кампанията за отзоваване?

Да, можете, но трябва да информирате новия собственик, че превозното средство е засегнато от кампания за отзоваване, която трябва да бъде извършена.

Трябва ли да платя за извършването на гаранционна сервизна кампания отнасяща се за моя автомобил, за да бъде отремонтиран?

Не, услугите / ремонтите, свързани с кампании за отзоваване, са абсолютно безплатни.

Колко време ще отнеме ремонта на автомобила ми?

Това зависи от модела на автомобила и естеството на кампанията. Вашият търговец на Toyota ще ви уведоми за времето, необходимо за завършване на работата по вашия автомобил. Ако възникнат непредвидени обстоятелства, ремонтът може да отнеме и повече време от предвиденото, но вашият дилър на Toyota ще ви държи информиран през цялото време, ако това се случи.

Ще получа ли заместващ автомобил за времето на ремонта?

Може да ви бъде предложен заместващ автомобил за определени гаранционни сервизни кампании. Моля, обърнете внимание, че таксите за ползване на заместващ автомобил могат да варират в зависимост от пазара, на който автомобилът ви се обслужва.

Мога ли да изчакам следващото сервизно обслужване на автомобила ми за да съчетая с него и кампанията за отзоваване?

Ние Ви препоръчваме да действате незабавно, след като разберете, че колата ви е засегната, това ще намали потенциалния риск колкото се може по-скоро.

Ако за моят автомобил има повече от една кампания за отзоваване, трябва ли да изчакам, докато всички кампании ще могат да бъдат извършени с едно посещение в сервиза?

За да намалите потенциалния риск, в случай че автомобилът ви е засегнат от кампания за отзоваване, ви препоръчваме да действате възможно най-бързо. След като нужните резервни части за извършване на съответния ремонт са налични, Ви препоръчваме веднага да запазите час за сервиз, за да бъде извършена кампанията при първа възможност.

Дали кампания за отзоваване инициирана за моя автомобил ще се отрази на стойността му при препродажба?

Не, това няма да се случи. Има много независими проучвания, които заключават, че тези кампании почти не оказват влияние върху процента на амортизация на превозните средства.

Мога ли да продам автомобила си, преди да бъде отстранен проблемът свързан с кампанията за отзоваване?

Да, можете, но трябва да информирате новия собственик, че превозното средство е засегнато от кампания за отзоваване, която трябва да бъде извършена.

Дали тази сервизна кампания за отзоваване ще се отрази по някакъв начин на застраховката ми?

Нашето разбиране е, че нито една полица за застраховка на автомобил не се влияе от неизвършена Сервизна кампания за отзоваване за конкретния автомобил.

Проблемът свързан с кампанията за отзоваване ще причини ли други проблеми с автомобила, които може да се нуждаят от по-късен ремонт?

Не, техниците, които извършват ремонтите по тези кампании на вашия автомобил са лицензирани от Toyota и са обучени по най-високите стандарти, така че ще положат всички необходими грижи за вашия автомобил.

Получих известие за наличие на кампания за отзоваване, но вече не съм собственик на превозното средство. Какво трябва да направя?

Моля, информирайте Toyota и властите (ако това се изисква от закона), че вече не сте собственик на превозното средство.
Ние използваме "Бисквитки"

За да подобрим използването на нашия сайт и предлаганите услуги, ние използваме "Бисквитки", "уеб маяци" или други технологии за проследяване на поведението и прегледаното съдържание на сайта ни. Ако сте съгласни с това можете да продължите да ползвате интернет страницата ни или можете да промените своите настройки тук.