1. FAQ
  2. Safety campaigns
Връзки за бърз достъп
Връзки за бърз достъп

Често Задавани Въпроси към кампаниите за безопасност

Можете да проверите дали Вашият автомобил има активни сервизни кампании чрез функцията „Проверете своя автомобил“ от този линк , като впишете VIN номера на автомобила.

Също така можете да се свържете директно с най-удобния за Вас оторизиран сервиз на Toyota, от където колегите ще Ви предоставят нужната информация. Списък с нашите представителства можете да откриете тук.

Ако сте получили известие за активна сервизна кампания, а автомобилът вече не е Ваша собственост, моля да ни уведомите чрез контактната форма на сайта ни от този линк  или да се свържете с най-удобния за Вас оторизиран сервиз на Toyota, за да ги информирате да направят актуализация в системата. Списък с нашите представителства можете да откриете тук.
Времето за изпълнение зависи от модела на автомобила и типа кампания, на която подлежи. Служител на избраното от Вас дилърство на Toyota ще Ви информира относно точното времетраене и ще Ви държи в течение в случай на изникнали извънредни обстоятелства и евентуална нужда от удължаване на престоя в сервиза.
Не, гаранцията не се влияе от сервизните кампании.

Представителствата на Toyota и оторизираните ни сервизи са на Ваше разположение при нужда от повече информация. Можете да се свържете с нас:

- чрез онлайн запитване на този линк.

- чрез контактите на избраното от вас дилърство, които можете да откриете тук.