1. Electrified
  2. Fuel Cell Electric
Свържете се с нас, през връзките по-долу:

ТЕХНОЛОГИЯТА "ГОРИВНА КЛЕТКА"

ЕДНА СТЪПКА ПО-БЛИЗО ДО УСТОЙЧИВА МОБИЛНОСТ

Вместо да бъдат задвижвани от двигател с вътрешно горене, автомобилите с горивни клетки (FCV) получават мощност от пакет от горивни клетки, които генерират електричество, следствие на реакцията между водород и кислород.

Нулеви емисии

 Те не само не генерират вредни емисии, а само вода, но и тяхната ефективност на процеса е много по-висока. Освен това водородът, необходим за реакцията, може да се генерира от естествени енергийни източници като слънце и вятър.

Хибридна същност

В основата на задвижването на нашите автомобили с водородна горивна клетка е всъщност добре познатата хибридна система, разработвана от нас с години.

При ниска скорост, например при движение в града, FCV функционира точно като електрически автомобил, използвайки електрическата енергия, складирана в батериите. При намаляване на скоростта, батерията се зарежда посредством електромотора, който заработва като генератор и изпраща получената енергия в батерията.

Извън града, при движение с по-висока скорост, батерията не се използва и само водородната горивната клетка задвижва електромотора. Когато има нужда от повече мощност, например при внезапно ускорение, батерията подпомага горивната клетка и двата енергийни източника работят в синхрон.

ПИТАЙТЕ TOYOTA

Устойчиво бъдеще

Изпълнението на високите цели, които си поставяме, например успешен студен старт на горивната клетка при -30 градуса означава, че нищо не може да спре разрастването на вижданията ни за екологична и природосъобразна мобилност.

Концепцията с горивна клетка FCV-R

Нашата концепция FCV-R направи своята световна премиера на Автомобилното изложение в Токио през 2011 и положи основите на масовото производство на автомобили с горивна клетка.

Скрит под аеродинамичното купе на автомобила, пакетът от горивни клетки бе значително по-малък от предходните, а двата водородни резервоара бяха разположени под пода. Увеличен бе обема както на купето, така и на товарното пространство, за да се получи един практичен семеен автомобил.

Автономния пробег от над 700 км с едно зареждане, при това без вредни емисии, определено привлече вниманието на всички.

Разгледайте гамата на Toyota

 

POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/model-filter-results/bg/bg