Връзки за бърз достъп

Как работи нашата политика "Клиентът на първо място"?

  • Нашата политика Клиентът на първо място

    Във всеки аспект на нашата работа, включително и в нашите автосалони, ние полагаме големи усилия да изградим и поддържаме добри взаимоотношения с нашите клиенти и всеки от нашите служители следва политиката „клиентът на първо място“, когато върши своята работа.

  •  


    Това спомага за изграждането на доверие и взаимно уважение и гарантира, че сме наясно с техните мнения и предпочитания, което ни помага да проектираме и произвеждаме все по-добри автомобили.

  • Като се вслушваме в гласа на клиента

    Като се вслушваме в мненията и реакциите на нашите клиенти, можем да научим какви са техните очаквания както за нашия бизнес, така и за нашите автомобили. Затова е важно да насърчаваме обратната връзка.

    Предоставяме широк спектър от възможности на хората да споделят мнението си, включително обикновени разговори със служителите в шоурумите, участие във фокус групи или проучвания, контакт с нашите отдели за връзки с клиенти и участие в каналите ни в социалните медии. Разбира се, това включва в еднаква степен както похвали, така и оплаквания.



  • Допълнителна обратна връзка и данни се събират от нашите дилъри и нашите доставчици. Също така следим отблизо мненията на клиентите, събирани от трети страни, като вестници, списания и онлайн издания, както и водещите независими проучвания на удовлетвореността, като например тези, провеждани в международен план.

Като действаме според вашите препоръки

Уверяваме се, че анализите и предложенията, които получаваме, когато ви слушаме, бързо се споделят с всички съответни части на нашия бизнес. Това събиране на информация и анализ на обратната връзка ни помагат при планирането на нови продукти, повишаването на стандартите за качество и подобряването на начина на работа и услугите, които предоставяме. По този начин „гласът на клиента“ остава основна част от нашия бизнес.