1. Discover Toyota
  2. Environmental sustainability
  3. Sustainable society
  4. Raising awareness
  5. why-june
Свържете се с нас, през връзките по-долу:

Защо юни?

Избрахме юни през 1973 г., когато за първи път стартирахме Зеления месец, за да съвпадне със Световния ден на околната среда на ООН (5 юни) и Зелената седмица на Европейския съюз (ЕС) (края на май).
  • Какво е необходимо?

    В рамките на „Зеления месец“ организираме събития, които популяризират нашите действия за опазване на околната среда както вътрешно, така и външно. Всяка година през юни избираме различна тема. Тя може да бъде в съответствие с тема, идваща от ЕС, или от вътрешно вдъхновена тема. През годините „Зеленият месец“ се е фокусирал върху пестенето на вода, намаляването на енергията, качеството на въздуха, кръговата икономика и биоразнообразието.

  • През юни 2016 г. се съсредоточихме върху засилване на посланието около нашите екологични предизвикателства до 2050 г. Дейностите варираха от вътрешни изложби, които позволиха на служителите да покажат как техните дейности се грижат за околната среда, до състезания и външни презентации. Чрез „Зеления месец“ гарантираме, че околната среда е запечатана в мисленето на служителите и че те имат възможност да превърнат своите виждания в практически проекти
  • Какъв е примерът за инициатива на Зеления месец?

    Кошери, инсталирани на територията на Toyota Parts Center Южна Франция (TPCSF). Пчелите са жизненоважни за опрашването на много цветя и култури. Поради тази причина те са символични за развитието и поддържането на биоразнообразието, но в същото време показват крехкостта на нашата околна среда.

    Група доброволци от TPCSF участваха в проект „Зелен месец“ с голям ентусиазъм и често през свободното си време. През май 2016 г. монтираха два кошера. Местна асоциация на пчеларите (Association Les Papiculteurs) предава своите ценни знания и умения на доброволците на Toyota, за да гарантират, че за пчелните кошери се грижат правилно.

  •  

     Дори местното кметство и съседите в района се включиха, като избягваха използването на фитосанитарни продукти и забавяха косенето на тревата, за да има достатъчно диви цветя, от които пчелите да събират нектар. Специални благодарности трябва да бъдат отдадени на членовете на асоциацията и на доброволците на TPCSF, които показаха голяма решителност в осъществяването на проекта. Всички очакват с нетърпение да опитат първата реколта мед през пролетта на 2017 г.

  • Приготвяме се, всички защитени, за да разгледаме пчелите от по-близо.
  • Този инструмент е пушилка за пчели, която маскира феромоните, правейки пчелите по-малко агресивни, което позволява на пчеларите да посещават кошерите си.
  • Премахване на рамки с помощта на подемна рамка.
  • Специалистът показва пчелната майка на наблюдателите и обяснява как да я разпознаят.