1. Owners
  2. Maintenance, Servicing, MOT
  3. Recall
Свържете се с нас, през връзките по-долу:

БЕЗПЛАТНИ СЕРВИЗНИ КАМПАНИИ ЗА ВАШАТА БЕЗОПАСНОСТ

Вашата безопасност е основен приоритет за нас • Всички сервизни кампании са освободени от разходи за Вас

Какви са стъпките?

1. Проверете има ли сервизна кампания за Вашия автомобил

Въведете своя идентификационен номер на автомобила (VIN/шаси) и влезте в портала, за да проверите дали автомобила Ви подлежи на сервизна кампания.

2. Резервирайте сервиз онлайн

Запазете час в сервиза на предпочитания от Вас сервизен център и изберете удобните за вас ден и час.

3. Предоставете автомобила си за ремонт в сервизния център на Toyota

Вашият търговец на Toyota ще се погрижи за вашия автомобил, за да се увери, че е безопасен и готов за шофиране.
  • Какво включват сервизните кампании:

    • Текущи кампании за отзоваване
    • Проблем на скоростната кутия
    • Проблем на таблото
    • Въздушна възглавница
    • Проблем на педала за ускорение

Вашата Toyota

 

Проверете има ли сервизна кампания за Вашия автомобил

Преди да започнете, Ви препоръчваме да имате под ръка следната информация:

Вашият идентификационен номер на автомобила (VIN)

Тази информация може да намерите във Вашия автомобил и в документа за регистрация на Вашето превозно средство. Това е 17-цифрен буквено-цифров код

Въведете VIN номера:

Най-често задавани въпроси

Сервизната кампания обикновено се инициира от производителя за справяне с потенциална опасност свързана с безопасността на продукта. Предмет на такива кампании могат да бъдат всички видове продукти, като храни, играчки, електрически стоки и инструменти. Всяка година милиони автомобили на различни производители са предмет на такъв вид кампании по различни причини. Toyota не прави изключение. Ние се грижим за безопасността на нашите клиенти и затова се стремим да отзоваваме в сервизите си и обслужваме автомобилите възможно най-бързо и ефективно.

Собствениците на автомобили ще бъдат уведомени с писмо или телефонно обаждане. В допълнение, собствениците могат да използват линка за проверката, наличен тук, за да проверят дали автомобилът им е предмет на кампания за отзоваване. Всичко, което трябва да направите, е да въведете идентификационния номер на шасито на превозното средство (VIN). Като алтернатива собствениците могат да влязат в персоналния си профил (ако имат потребителски акаунт в MyToyota и са регистрирали автомобила си там) или да се свържат с търговец на Toyota, за да получат тази информация.

VIN номерът на колата Ви е в документа за регистрация на автомобила. Това е 17-цифрено число, което съдържа букви и цифри. Можете да го намерите и на самата кола. За точното местоположение проверете ръководството на собственика или погледнете т. Е в талона си.

Ако във Вашия регион вече са налични свободни часове за извършване на тази кампания, то можете да резервирате онлайн или да се обадите на търговец на Toyota, за да я планирате.

С Вас може да се свържат: Вашият търговец на дребно на Toyota, централният офис на Toyota или държавна институция, в зависимост от местния регламент.

Можете да проверите дали за Вашият автомобил има неизвършени кампании за отзоваване, като използвате следния линк за проверка на Toyota. Като алтернатива, местният търговец на Toyota също ще може да извърши тази проверка вместо Вас.

Автомобилите, засегнати от конкретна кампания за безопасност, много рядко би се наложило да бъдат спрени от движение поради това. Ако това наистина се налага, ние от Toyota ще се свържем директно с Вас, за да Ви уведомим. Винаги може да се свържете с Вашия търговец на Toyota, за да разберете повече. Независимо от това, ние Ви насърчаваме да извършите всяка услуга, свързана с кампания за отзоваване и отнасяща се за Вашия автомобил, възможно най-скоро.

Toyota стриктно тества всеки аспект на всеки автомобил, преди да започне производство. След като автомобилите на Toyota се доставят на нашите клиенти, ние продължаваме да следим работата на нашите автомобили чрез собствени вътрешни процеси, заедно с обратната връзка от дилърите на Toyota и нашите клиенти. Когато бъде идентифициран проблем, ние вярваме, че действаме в най-добрия интерес на клиентите ни, като инициираме  кампания за отстраняване на установеното отклонение.

Не, само техническите лица лицензирани от Toyota трябва да извършат модификациите, необходими за извършването на дадена безплатна севризна кампания за отзоваване.

Да, можете, но трябва да информирате новия собственик, че превозното средство е засегнато от кампания за отзоваване, която трябва да бъде извършена.

Не, услугите / ремонтите, свързани с кампании за отзоваване, са абсолютно безплатни.

Това зависи от модела на автомобила и естеството на кампанията. Вашият търговец на Toyota ще ви уведоми за времето, необходимо за завършване на работата по вашия автомобил. Ако възникнат непредвидени обстоятелства, ремонтът може да отнеме и повече време от предвиденото, но вашият дилър на Toyota ще ви държи информиран през цялото време, ако това се случи.

Може да Ви бъде предложен заместващ автомобил за определени гаранционни сервизни кампании. Моля, обърнете внимание, че таксите за ползване на заместващ автомобил могат да варират в зависимост от пазара, на който автомобилът Ви се обслужва.

Ние Ви препоръчваме да действате незабавно, след като разберете, че колата Ви е засегната, това ще намали потенциалния риск колкото се може по-скоро.

За да намалите потенциалния риск, в случай че автомобилът ви е засегнат от кампания за отзоваване, Ви препоръчваме да действате възможно най-бързо. След като нужните резервни части за извършване на съответния ремонт са налични, Ви препоръчваме веднага да запазите час за сервиз, за да бъде извършена кампанията при първа възможност.

Не, това няма да се случи. Има много независими проучвания, които заключават, че тези кампании почти не оказват влияние върху процента на амортизация на превозните средства.

Да, можете, но трябва да информирате новия собственик, че превозното средство е засегнато от кампания за отзоваване, която трябва да бъде извършена.

Нашето разбиране е, че нито една полица за застраховка на автомобил не се влияе от неизвършена сервизна кампания за отзоваване за конкретния автомобил.

Не, техниците, които извършват ремонтите по тези кампании на Вашия автомобил са лицензирани от Toyota и са обучени по най-високите стандарти, така че ще положат всички необходими грижи за Вашия автомобил.

Моля, информирайте Toyota и властите (ако това се изисква от закона), че вече не сте собственик на превозното средство.