Заявете пробно шофиране
Свържете се с нас
Ценови листи
Конфигуратор
Резервирайте сервиз онлайн
My Toyota/Моята Toyota

Мокро и непредвидимо състезание за TOYOTA Racing в Тексас

Четвърти кръг от Световния шампионат за издръжливост

Проливен дъжд в самото начало на състезанието обърка плановете на TOYOTA Racing Team за 6-те часа на Пистата на Америките.

Разочарование в TOYOTA Racing

Четвъртият кръг от Световния шампионат за издръжливост на FIA обещаваше много повече, но отборът трябваше да се задоволи с подиумен финиш за #8 TS040 HYBRID с пилоти Антъни Дейвидсън, Никола Лапиер и Себастиен Буеми, които водят класиранеото при пилотите с 11 точки.

Болид #7 с пилоти Алекс Вюрц, Стефан Сарацин и дебютантът на TOYOTA Racing Майк Конуей, заеха шеста позиция, което подреди отбора от първа на втора позиция в класирането при конструкторите с 12 точки изоставане от екипа на Audi.

/
Играта на дъжда

Състезанието не можеше да започне по по-добър начин за болидите TS040 HYBRID със задвижване на четирите колела и чисти 1000 конски сили на разположение: Буеми поведе колоната и отвори сериозна преднина, стартирайки от пол-позиция, а Вюрц с #7 извоюва второто място от пета стартова позиция.

След близо час и двата автомобила направиха пилотска смяна и Лапиер и Конуей задаваха темпото зад волана. Но точно тогава се случи рязка промяна на времето: дъждовна буря връхлетя пистата и двамата пилоти станаха жертва на аквапланинг заради сликовите гуми, а #8 нямаше късмет и заседна в чакъла.

Още няколко автомобила бяха сполетяни от същата съдба и поради тази причина рейс-контрола развя червените флагове за временно прекратяване на състезанието: гаранция за безопасността.

/
Обратно в битката

След хаотичните сцени преди временното спиране на състезанието, двата отбора на TOYOTA Racing изоставаха с една обиколка. След близо час в бокса, състезанието бе подновено, а хибридните автомобили бяха оборудвани с гуми интермедия и максимална мотивация от пилотите за подиумно класиране.

С падането на нощта разпределението на позиции се успокои и дойде време за следващото спиране в бокса. Дейвъдсън с #8 устремено преследваше автомобила на трета позиция, а Сарацин се бореше с конкурентите за шестата позиция, като и двата автомобила се радваха на отлично сцепление със сликовите гуми.

/

След серия от бързи обиколки, включително най-бърза обиколка за състезанието, Буеми с #8 финишира на трето място, а зад него остана Алекс Вюрц на шеста позиция.

Антъни Дейвидсън коментира разочароващото състезание: "Гледайки от добрата му страна, а винаги, когато нещата не се развият така, както ти си искал, трябва да гледаш от нея, разполагахме с най-бързия автомобил. Оттук нататък трябва да направим всичко възможно да печелим колкото се може повече състезания."

/

TOYOTA Racing ще направи всичко по силите си да се завърне с победа на родна земя по време на 6-те часа на Фуджи на 12 Октомври. Отборът отива в Япония готов да завоюва трета поредна победа на тази историческа писта.

Повече по темата

Победа за Тoyota GAZOO Racing в 86-тото издание на 24-те часа на Льо Ман Победа за Тoyota GAZOO Racing в 86-тото издание на 24-те часа на Льо Ман Историческа победа в 24 часа на Льо Ман за Toyota GAZOO Racing извоювана от Буеми, Накаджима и Фернандо Алонсо с хибриден болид #8 TS050 след 388 напрегнати и драматични обиколки на Пистата де ла Сарт Световният шампион Алонсо сяда в спортния хибрид на Toyota Световният шампион Алонсо сяда в спортния хибрид на Toyota Фернандо Алонсо e най-новото попълнение на Toyota Gazooo Racing за новия сезон 2018 на Световния шампионат по издръжливост WEC. Алонсо ще направи своя дебют с Toyota Gazoo Racing в 24 часа на Льо Ман. Новият Toyota Yaris GRMN | Toyota България Новият Toyota Yaris GRMN | Toyota България Вдъхновени от завръщането на Toyota във FIA World Rally Championship с Yaris WRC 2017 създадохме лимитираната серия Yaris GRMN: пълнокръвен горещ хечбек, настроен и тестван на пистата. Toyota на Автомобилното Изложение в Женева 2017 | Toyota Europe Toyota на Автомобилното Изложение в Женева 2017 | Toyota Europe На точното място, в един от най-скъпите градове в Европа, Toyota има много какво да покаже на посетителите на автомобилния салон в Женева. От първа среща с динамичния нов Yaris, неговия мощен GRMN близнак и радикалната градска концепция i-TRIL, до представяне на последното творение на TOYOTA GAZOO Racing - Автомобилното изложение в Женева е мястото, което всеки фен на Toyota трябва да посети.
Победа за Toyota Yaris WRC на Рали Швеция Победа за Toyota Yaris WRC на Рали Швеция За пръв път от 1999 насам Toyota печели кръг на World Rally Championship, изключителен успех, постигнат още във второто състезание за новия Yaris Toyota TS010: Автомобилът, направен за издръжливост Toyota TS010: Автомобилът, направен за издръжливост Научи повече за Toyota TS010, ключов автомобил в историята на Toyota, дал началото на серия впечатляващи TS автомобили за издръжливост. Рали Дакар: Състезание за най-подготвените Рали Дакар: Състезание за най-подготвените След крайно изтощителни 14 състезателни дни и над 9,000 км през мъчителни етапи, Рали Дакар 2015 приключи, отбелязвайки края на впечатляващите две състезателни седмици за екипите на Toyota. Три Hilux финишираха в Топ 10, а в категория "Серийни автомобили" Toyota окупира подиума. Историята на Celica Историята на Celica Дори само с името, което означава "Небесен" или "Райски" на испански, Celica е била обречена да стане звезда още при появата си; Никой не е предполагал, че тя ще огрява света вече 35 години, ще вдъхновява поколения и за много хора ще остане автомобил, който не принадлежи на този свят. TOYOTA RACING с короната на шампион TOYOTA RACING с короната на шампион Най-накрая, след осем тежки кръга, в които отборът даде всичко от себе си и във всеки един старт, във Фуджи , Остин и т.н. се хвърли да преследва победата, TOYOTA Racing постигна мечтаната шампионска титла и при производителите в Световният шампионат за издържливост 2014! TOYOTA Racing грабва пета победа и титла TOYOTA Racing грабва пета победа и титла Благодарение на неуморната екипна работа и твърдата решимост за победа, ТOYOTA Racing празнува пета победа за сезона в FIA WEC, а Антъни Дейвидсън и Себастиен Буеми си гарантираха залужената шампионска титла при пилотите. Подиум за хибридните ни герои в 24-те часа на Le Mans Подиум за хибридните ни герои в 24-те часа на Le Mans Алекс Вюрц обобщи състезанието: "Няма много за казване, освен че сме наистина разочаровани. По-рано тази седмица казах, че Льо Ман не се печели, Льо Ман ти позволява да го спечелиш. Днес той не ни позволи." TOYOTA Racing блести в Шанхай TOYOTA Racing блести в Шанхай За TOYOTA Racing, "Шестте часа на Шанхай" преминаха така гладко както градския електромагнитен влак Maglev се движи. Отборът отново спечели двойна победа, заемайки първото и второто място в изключителната автомобилна надпревара и увеличи лидерството си пред конкуренцията в шампионата FIA World Endurance Championship. Домакински уют за TOYOTA Racing на пистата Фуджи Домакински уют за TOYOTA Racing на пистата Фуджи На фона на спиращата дъха могъща планина Фуджи, TOYOTA Racing продължава да удържа своя рекорд на домакинската си писта с доминиращата си двойна победа в "Шестте часа на Фуджи" пети кръг от автомобилният шампионат за издържливост FIA World Endurance Championship. Перфектен старт на сезона за Toyota Racing Перфектен старт на сезона за Toyota Racing Почитателите на Toyota Racing бяха възнаградени за тяхната подкрепа по време на състезанието с най-сладкото лакомство - ПОБЕДАТА! Отборът завоюва безапелационно първа и втора позиция в първото си състезание за 2014 от FIA World Endurance Championship. Спортната история на Toyota продължава в FIA WEC Спортната история на Toyota продължава в FIA WEC Toyota продължава своята спортна история в световния автомобилен шампионат за издържливост FIA WEC (World Endurance Championship). Кратка история на Toyota в автомобилния спорт Кратка история на Toyota в автомобилния спорт TOYOTA Motorsport GmbH (TMG) създава спортния автомобил GT86 CS-R3 TOYOTA Motorsport GmbH (TMG) създава спортния автомобил GT86 CS-R3 TOYOTA Motorsport GmbH (TMG) бележи значителен напредък в разработването на състезателния автомобил със задно предаване GT86 CS-R3, като първия прототип навлиза във финалната фаза на окомплектоване. WRC дебют за GT86 CS-R3 в Германия WRC дебют за GT86 CS-R3 в Германия След близо година от старта на развойната дейност, рали-автомобилът GT86 CS-R3 ще направи своя публичен дебют като "откриващ автомобил" с номер "0" в кръга от Световния рали шампионат (WRC) в Германия - ADAC Rallye Deutschland в Триер на 21-24 Август. Автомобилът няма да се състезава, но ще изиграе важна роля при проверките за безопасността на всеки един състезателен етап.
Настройките Ви за "Бисквитки"

За да подобрим използването на нашия сайт и предлаганите услуги, ние използваме "Бисквитки", "уеб маяци" или други технологии за проследяване на поведението и прегледаното съдържание на сайта ни. Ако сте съгласни с това можете да продължите да ползвате интернет страницата ни или можете да промените своите настройки тук.

Потвърдете своите настройки, за активиране или деактивиране на "бисквитките":

Подобряват сигурността на интернет страницата на Toyota и Ви осигуряват минимално ниво на услуги.

"Бисквитки" използвани за подобряване на услугите, които предлагаме, като използваме аналитични услуги, проучвания, мониторинг и цялостно представяне на сайта.

"Бисквитки", които съхраняват информация за вашите данни за достъп до портала ни и запомнят определени избори, които сте направили в сайта ни.

"Бисквитки", които ви предлагат пълно клиентско пътуване и запазват регистър от страниците, които сте посетили и ви предлагат локални услуги около вас и споделят информация, за да ви предложим тест драйв по време на вашето посещение на сайта. Тези "бисквитки" могат да доведат до таргетирани рекламни послания отправени към вас от Toyota, дори когато сте извън интернет страницата на Toyota.