Заявете пробно шофиране
Свържете се с нас
Ценови листи
Конфигуратор
Резервирайте сервиз онлайн
My Toyota/Моята Toyota

Мокро и непредвидимо състезание за TOYOTA Racing в Тексас

Четвърти кръг от Световния шампионат за издръжливост

Проливен дъжд в самото начало на състезанието обърка плановете на TOYOTA Racing Team за 6-те часа на Пистата на Америките.

Разочарование в TOYOTA Racing

Четвъртият кръг от Световния шампионат за издръжливост на FIA обещаваше много повече, но отборът трябваше да се задоволи с подиумен финиш за #8 TS040 HYBRID с пилоти Антъни Дейвидсън, Никола Лапиер и Себастиен Буеми, които водят класиранеото при пилотите с 11 точки.

Болид #7 с пилоти Алекс Вюрц, Стефан Сарацин и дебютантът на TOYOTA Racing Майк Конуей, заеха шеста позиция, което подреди отбора от първа на втора позиция в класирането при конструкторите с 12 точки изоставане от екипа на Audi.

/
Играта на дъжда

Състезанието не можеше да започне по по-добър начин за болидите TS040 HYBRID със задвижване на четирите колела и чисти 1000 конски сили на разположение: Буеми поведе колоната и отвори сериозна преднина, стартирайки от пол-позиция, а Вюрц с #7 извоюва второто място от пета стартова позиция.

След близо час и двата автомобила направиха пилотска смяна и Лапиер и Конуей задаваха темпото зад волана. Но точно тогава се случи рязка промяна на времето: дъждовна буря връхлетя пистата и двамата пилоти станаха жертва на аквапланинг заради сликовите гуми, а #8 нямаше късмет и заседна в чакъла.

Още няколко автомобила бяха сполетяни от същата съдба и поради тази причина рейс-контрола развя червените флагове за временно прекратяване на състезанието: гаранция за безопасността.

/
Обратно в битката

След хаотичните сцени преди временното спиране на състезанието, двата отбора на TOYOTA Racing изоставаха с една обиколка. След близо час в бокса, състезанието бе подновено, а хибридните автомобили бяха оборудвани с гуми интермедия и максимална мотивация от пилотите за подиумно класиране.

С падането на нощта разпределението на позиции се успокои и дойде време за следващото спиране в бокса. Дейвъдсън с #8 устремено преследваше автомобила на трета позиция, а Сарацин се бореше с конкурентите за шестата позиция, като и двата автомобила се радваха на отлично сцепление със сликовите гуми.

/

След серия от бързи обиколки, включително най-бърза обиколка за състезанието, Буеми с #8 финишира на трето място, а зад него остана Алекс Вюрц на шеста позиция.

Антъни Дейвидсън коментира разочароващото състезание: "Гледайки от добрата му страна, а винаги, когато нещата не се развият така, както ти си искал, трябва да гледаш от нея, разполагахме с най-бързия автомобил. Оттук нататък трябва да направим всичко възможно да печелим колкото се може повече състезания."

/

TOYOTA Racing ще направи всичко по силите си да се завърне с победа на родна земя по време на 6-те часа на Фуджи на 12 Октомври. Отборът отива в Япония готов да завоюва трета поредна победа на тази историческа писта.

Повече по темата

Toyota на Автомобилното Изложение в Женева 2017 | Toyota Europe Toyota на Автомобилното Изложение в Женева 2017 | Toyota Europe На точното място, в един от най-скъпите градове в Европа, Toyota има много какво да покаже на посетителите на автомобилния салон в Женева. От първа среща с динамичния нов Yaris, неговия мощен GRMN близнак и радикалната градска концепция i-TRIL, до представяне на последното творение на TOYOTA GAZOO Racing - Автомобилното изложение в Женева е мястото, което всеки фен на Toyota трябва да посети. Победа за Toyota Yaris WRC на Рали Швеция Победа за Toyota Yaris WRC на Рали Швеция За пръв път от 1999 насам Toyota печели кръг на World Rally Championship, изключителен успех, постигнат още във второто състезание за новия Yaris Toyota TS010: Автомобилът, направен за издръжливост Toyota TS010: Автомобилът, направен за издръжливост Научи повече за Toyota TS010, ключов автомобил в историята на Toyota, дал началото на серия впечатляващи TS автомобили за издръжливост. Рали Дакар: Състезание за най-подготвените Рали Дакар: Състезание за най-подготвените След крайно изтощителни 14 състезателни дни и над 9,000 км през мъчителни етапи, Рали Дакар 2015 приключи, отбелязвайки края на впечатляващите две състезателни седмици за екипите на Toyota. Три Hilux финишираха в Топ 10, а в категория "Серийни автомобили" Toyota окупира подиума.
Настройките Ви за "Бисквитки"

За да подобрим използването на нашия сайт и предлаганите услуги, ние използваме "Бисквитки", "уеб маяци" или други технологии за проследяване на поведението и прегледаното съдържание на сайта ни. Ако сте съгласни с това можете да продължите да ползвате интернет страницата ни или можете да промените своите настройки тук.

Потвърдете своите настройки, за активиране или деактивиране на "бисквитките":

OK