Заявете пробно шофиране Свържете се с нас Ценови листи Конфигуратор Резервирайте сервиз онлайн

Мокро и непредвидимо състезание за TOYOTA Racing в Тексас

Четвърти кръг от Световния шампионат за издръжливост

Проливен дъжд в самото начало на състезанието обърка плановете на TOYOTA Racing Team за 6-те часа на Пистата на Америките.

Разочарование в TOYOTA Racing

Четвъртият кръг от Световния шампионат за издръжливост на FIA обещаваше много повече, но отборът трябваше да се задоволи с подиумен финиш за #8 TS040 HYBRID с пилоти Антъни Дейвидсън, Никола Лапиер и Себастиен Буеми, които водят класиранеото при пилотите с 11 точки.

Болид #7 с пилоти Алекс Вюрц, Стефан Сарацин и дебютантът на TOYOTA Racing Майк Конуей, заеха шеста позиция, което подреди отбора от първа на втора позиция в класирането при конструкторите с 12 точки изоставане от екипа на Audi.

/
Играта на дъжда

Състезанието не можеше да започне по по-добър начин за болидите TS040 HYBRID със задвижване на четирите колела и чисти 1000 конски сили на разположение: Буеми поведе колоната и отвори сериозна преднина, стартирайки от пол-позиция, а Вюрц с #7 извоюва второто място от пета стартова позиция.

След близо час и двата автомобила направиха пилотска смяна и Лапиер и Конуей задаваха темпото зад волана. Но точно тогава се случи рязка промяна на времето: дъждовна буря връхлетя пистата и двамата пилоти станаха жертва на аквапланинг заради сликовите гуми, а #8 нямаше късмет и заседна в чакъла.

Още няколко автомобила бяха сполетяни от същата съдба и поради тази причина рейс-контрола развя червените флагове за временно прекратяване на състезанието: гаранция за безопасността.

/
Обратно в битката

След хаотичните сцени преди временното спиране на състезанието, двата отбора на TOYOTA Racing изоставаха с една обиколка. След близо час в бокса, състезанието бе подновено, а хибридните автомобили бяха оборудвани с гуми интермедия и максимална мотивация от пилотите за подиумно класиране.

С падането на нощта разпределението на позиции се успокои и дойде време за следващото спиране в бокса. Дейвъдсън с #8 устремено преследваше автомобила на трета позиция, а Сарацин се бореше с конкурентите за шестата позиция, като и двата автомобила се радваха на отлично сцепление със сликовите гуми.

/

След серия от бързи обиколки, включително най-бърза обиколка за състезанието, Буеми с #8 финишира на трето място, а зад него остана Алекс Вюрц на шеста позиция.

Антъни Дейвидсън коментира разочароващото състезание: "Гледайки от добрата му страна, а винаги, когато нещата не се развият така, както ти си искал, трябва да гледаш от нея, разполагахме с най-бързия автомобил. Оттук нататък трябва да направим всичко възможно да печелим колкото се може повече състезания."

/

TOYOTA Racing ще направи всичко по силите си да се завърне с победа на родна земя по време на 6-те часа на Фуджи на 12 Октомври. Отборът отива в Япония готов да завоюва трета поредна победа на тази историческа писта.

Политиката ни за Е-конфиденциалност

За да Ви предложим по-добро обслужване използваме "бисквитки" на нашия сайт. Ако сте съгласни с използването на "бисквитки" на сайта ни продължете. Ако желаете можете да промените настройките на бисквитките във вашия браузър.