Увеличено търсене на водородния автомобил
Седанът с горивни клетки на Toyota - Mirai, се радва на повишено търсене в страната на изгряващото слънце. Само за един месец след старта на продажбите поръчките за водородния автомобил на Toyota достигнаха впечатляващите 1500 автомобила. Поръчките, приети през този първи месец на продажбите в Япония, както и предстоящите премиери в Европа и САЩ по-късно тази година, създадоха предпоставки, ръководството на компанията да коригира структурата на планираните доставки, за да отговори на пазарното търсене на автомобила.
Конкретните планове за продажбата на автомобила по страни след увеличението на производствения план, ще бъдат дефинирани въз основа на оценката за развитието на инфрастурктурата необходима за водородните автомобили, енергийните политики на държавите, потребителското търсене в съответната страна, изискванията за опазване на околната среда и други регионални фактори.