Заявете пробно шофиране
Свържете се с нас
Ценови листи
Конфигуратор
Резервирайте сервиз онлайн
My Toyota/Моята Toyota

РАБОТАТА ПО ДИЗАЙНА

Как превръщаме мечтите в реалност

Дизайнът е много повече от това, което ние виждаме отстрани: той взима предвид различните взаимодействия, безопасността, въздействието върху околната среда, а най-вече и предизвикателството да отговори на различните изисквания и нужди на клиентите. От креативните умове на нашите инженери през обучените ръце на концептуалните художници и моделиери - всяко звено, което взима участие в дизайнерския процес гарантира, че креативните идеи ще видят бял свят.

Когато има нов модел за проектиране, дизайнерския процес на Toyota влиза в сила и е въпрос на време идеите и вдъхновението да изпълнят проекта.

Често сме повлияни от нашите собствени преживявания, които ни помагат да създаваме уникални и динамични дизайни. Например природата, която е източник на вдъхновение в дизайна на таблото на Prius, чиято текстура наподобява жилките на листата от дърветата.

По-надолу изброяваме шестте стъпки, които ни помагат да превърнем мечтите в реалност…

Концепция

За да създаде първата концепция, екипът от дизайнери е информиран за ключовите елементи, които трябва да присъстват, както и най-важното - кой ще купува продукта. Следва щателно проучване на последните тенденции в дизайнерския свят, множество варианти биват приемани и отхвърляни.

В момента, в който екипът се обедини около една идея, започва нейното реализиране. Нашите дизайнери работят в екип, за да я визуализират със серия от скици, които вдъхват живот и стават основа на процеса по разработване.

/
Разработване

Моливите, пастелите и маркерите вече не са основните оръдия на труда. Компютрите са в основата на процесите и значително са намалили времето, прекарано в детайлно разработване на концепциите, като дават възможност на дизайнерите да създават по-сложни и детайлни визии.

Когато главният дизайнер одобри проекта, работа започва дигиталния моделиер, който придава 3D визуализацията. Тази част от процеса изисква изключително търпение и технически умения, тъй като ключовите елементи от скицата трябва да бъдат правилно пренесени в дигиталния модел.

/
Цвят

След процеса на разработване следва вдъхването на живот и цветност в модела, вдъхновени от модните тенденции в сферата на интериорния и екстериорния дизайн. Щом добавим и цвета, автомобилът се сдобива със свой собствен характер и идентичност.

Перфектния баланс на цветове е от критична важност. Инструменталното табло, волан, тапицерия на седалките, таван, под и други интериорни елементи се изработват от различни видове материали, биват проучвани и тествани по различни методи, за да се гарантира, че всички те работят в унисон. Ние избираме материалите, като се съобразяваме и с екологичните и устойчиви норми. Типичен пример са пластмасовите вложки, които са изработени от растения.

/
Моделиране

Дизайнерът и моделиера започват работа по създаването на триизмерен модел от глина. Работата включва отливане и постепенно отнемане на материал, докато автомобилът не бъде изработен и тестван до най-малкия детайл. На този етап от проектирането отборната работа е от изключително значение, за да се получи очакваният краен резултат.

/
Пресъздаване на интериора

Независимо от това как изглежда дизайнът на хартия или на компютър, той винаги трябва да бъде пресъздаден в реални размери. Моделиерът използва най-различни пластмаси, метали и тапицерии, с които материализира идеята на дизайнера. Това позволява на самият дизайнер да усети атмосферата в купето, да опознае пространственото измерение и да прецени дали изчисленията му са дали желаният резултат.

Моделиерите са изправени пред нелеката задача да пресъздадат намеренията на дизайнера - процес, който не се преподава, но с годините се учим да уважаваме.

/
Залата за окончателни решения

Преди приключване на дизайнерския процес, той трябва да бъде оценен от гледна точка на клиента. За да демонстрира как ще изглежда в реалният свят, модела се позиционира в залата за окончателни решения. Това изключително по рода си сдание е оборудвано с отварящ се покрив, за да може автомобилът да бъде осветен от пряка слънчева светлина. Освен това залата разполага и със специални осветителни тела, които симулират условията на дъждовен ден, нощна светлина и други визуални проекции, за да даде възможност дизайна да бъде проучен от всички възможни гледни точки в реални условия.

/

Повече по темата

10 милиона продадениToyota RAV4 10 милиона продадениToyota RAV4 Емблематичният Toyota RAV4 достигна 10 милиона продажби за 26 години и 5 поколения от своето появяване. Актуална информация Актуална информация Клиентите са наш приоритет. Оставаме свързани. Toyota празнува 10 милиона продажби на Land Cruiser Toyota празнува 10 милиона продажби на Land Cruiser Ние от Toyota скромно обявяваме впечатляващото постижение - 10 милиона реализирани продажби на модела Land Cruiser в световен мащаб. Toyota представя Toyota представя "Целеустремените" - историята на Ник Брил Ник Брил, собственик на ресторант с 2 звезди Michelin
Ние използваме "Бисквитки"

За да подобрим използването на нашия сайт и предлаганите услуги, ние използваме "Бисквитки", "уеб маяци" или други технологии за проследяване на поведението и прегледаното съдържание на сайта ни. Ако сте съгласни с това можете да продължите да ползвате интернет страницата ни или можете да промените своите настройки тук.