MyT Мобилното приложение на Toyota за връзка с автомобила ви.

MyT Свързани услуги

Животът се случва, когато се свържете.

Независимо дали сте вътре или извън автомобила си, можете да останете в пълен контрол над Вашата Toyota с MyT, изцяло нов пакет от свързани услуги, достъпни чрез Приложението за смартфони MyT и MyT Мултимедия на дисплея на таблото ви - предназначено да направи шофирането по-безопасно и по-забавно.

Приложение MyT

Контролирайте своята Toyota от смартфона си.

Използвайки приложението MyT на Вашия смартфон, където и да отидете, можете да комуникирате с автомобила си. Планирайте пътувания от вкъщи, намерете къде сте паркирали автомобила си, оптимизирайте шофирането си, получавайте анализ на шофирането и известия за сервизни обслужвания.

/
Функцията Споделяне с автомобила

Лесен начин да планирате пътуванията си
Планирайте пътуване от уюта на дома или в движение с приложението MyT, след което изпратете местоположението директно в навигационната система на вашата Toyota, за плавно и безпроблемно начало на вашето пътуване

/
От автомобила до дестинация

Безпроблемна навигация от врата на кола до входна врата на крайната Ви дестинация
Прехвърлете упътвания до вашата дестинация от навигационната система на Toyota до вашия мобилен телефон за онези моменти, когато трябва да завършите последната част от пътуването си пеша.

/
Данни за шофиране

Поемете контрола върху историята на пътуванията си
Приложението MyT действа като регистратор на данни за автомобили, като ви позволява да извличате минали данни за шофиране, включително скорост, ускорение и пробег, а също така позволява удобен бизнес и общ анализ на стила на шофиране.

/
Напомняне за сервиз

Никога повече не пропускайте периодичното си обслужване
MyT ви помага да поддържате вашата Toyota в най-доброто си състояние с напомняния за поддръжка въз основа на реалния пробег на вашия автомобил, така че никога повече да не пропускате периодичния преглед.

Кликнете по-долу, за да изтеглите приложението MyT сега.

MyT Мултимедия

Интуитивна система за навигация и развлечение в автомобила.


MyT мултимедийни функции Навигация в реално време, предупреждение за камери за скорост, бензиностанции, както и POI. MyT Multimedia включва и поддръжка за Apple CarPlay и Android Auto, които ви позволяват да се свързвате, пускате музика и да използвате любимите си приложения за смартфони на дисплея на таблото.

Real Time Traffic Information

Изчислява маршрута ви въз основа на реални данни за трафика.
Винаги бъдете информирани за пътната обстановка докато сте на път. Вградената навигация на автомобила Ви, ще отрази всяка пронмяна в пътната обстановка и ще ви предложи алтернативни маршрути, които отговарят на вашите предпочитания.  

POI автомобил
POI

Каквито и да са интересите ви, намерете го по-бързо с POI.
С нашия интуитивен POI, задвижван от Google, винаги ще намерите актуална информация за това, което е на разположение в близост до вас.

Приложение MyT
Предупреждение за Камери за скорост

Предупреждения за камера за скорост на базата на общността.
Никога повече няма да Ви снимат от стационарна камера за скорост. С нашата технология, Coyote и Cyclops, винаги ще знаете кога се приближавате към камера за скорост и дори можете да информирате останалите , като добавите нова скоростна камера.

Приложение MyT
Бензиностанции

Зареждането с гориво никога не е било по-лесно.
Намерете бензиностанции въз основа на предпочитанията си - независимо дали това е цената или конкретната компания, за която имате карта. Можете да изберете да заредите до местоназначението си, по маршрута или където е най-близо до текущото ви местоположение.

Приложение MyT
Google Street View

Да знаете какво търсите, преди да стигнете до там.
С Google Street View можете да видите 360 изглед на Вашата крайна дестинация, така че можете да визуализирате местоположението и да го намерите по-лесно.

Приложение MyT
Паркинг

Намерете паркинг наблизо, до Вашата дестинация или по маршрута си.
Направете своя избор в зависимост от цената, фирмата или разстоянието от текущото ви местоположение.

Приложение MyT
Време

Останете една крачка пред времето.
Проверете текущото и прогнозираното време за Вашата дестинация въз основа на времето на пристигането Ви. Можете дори да настроите любимите си местоположения, така че винаги да знаете времето там.

Приложение MyT
Интеграция със смартфон

Поддръжка за Apple CarPlay и Android Auto.
Поддържайте връзка, докато сте в своята Toyota с Apple CarPlay и Android Auto. Можете да свържете своя смартфон, да възпроизвеждате музика и да използвате любимите си приложения за смартфони на дисплея на таблото.

FAQ

Шофирането в Toyota никога не е било по-добро и с MyT Свързани услуги опитът става още по-плавен, така че винаги се чувствате комфортно контролирате всичко, без значение къде Ви отвежда пътуването.

Технологията не трябва да е стресираща. Ние имаме отговор на всички Ваши въпроси, свързани с MyT.

С MyT Свързани услуги, колата ви безпроблемно общува с външния свят. Можете да шофирате по-ефективно и интелигентно. Направихме го възможно най-просто и интуитивно, но сме сигурни, че все още имате въпроси. Радваме се да им отговорим.

Често задавани въпроси за MyT Свързани услуги

Какво предлагат Свързаните услуги на MyT

MyT Connected Services се състои от приложението MyT и MyT Мултимедия. Всяко приложение има собствен набор от функции, които правят шофирането по-безопасно и по-забавно във и извън колата Ви.

Приложението MyT ви позволява да общувате с автомобила си, където и да сте. Можете да планирате пътувания, да намерите вашия паркиран автомобил и да намерите информация за това кога колата ви трябва да получи поддръжка. Функцията Хибридно Обучение анализира вашето шофиране и Ви казва как можете да подобрите горивната ефективност, когато управлявате своя хибрид.

MyT Multimedia ви позволява да свържете вашия смартфон (съвместим с iOS & amp; Android) към вашия автомобил *. Любимите ви приложения, като Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps и Waze, могат да се използват в колата Ви и да се контролират чрез Siri Voice Assist или OK Google. MyT Мултимедия също така ви дава достъп до полезна информация като сигнали за трафик в реално време и сигнали за скоростна камера и Ви позволява да търсите интересни точки в навигацията. * за съвместими модели

Защо трябва да създавам MyT акаунт?

С MyT акаунт можете да управлявате Вашата мултимедийна система и да получавате полезна информация за вашия автомобил чрез приложението MyT и портала за клиенти на My Toyota.

Каква е разликата между Приложение MyT и My T клиентски портал?

С едни и същи детайли за достъп можете да използвате MyT Appи клиентския портал My Toyotal.   

Приложението MyT App ви позволява да използвате следнитесвързани услуги на MyT:   

• Открий автомобила ми
• Изпрати до автомобила миr
•От автомобила до дестинация
• Hybrid Coaching      
• Статистика на шофирането
• Онлайн резервация на час в сервиз
• Напомняния за сервиз
• Сервизна история 

Клиентския портал My Toyota ви предлага детайлна информацияза автомобила ви и ви позволява да закупувате и управлявате услуги.Следните услуги са налични в портала:

• История на поръчките, собственост на автомобила,детайли, проследяване на поръчки
• Изпрати до автомобила
• Онлайн резервация на час в сервиз
• Напомняния за сервиз
• Сервизна история
• Информация за автомобила
• Ръководство на собсвеника
• Актуализация на карти  
• Управление настройките на профила

Мога ли да използвам MyT свързаните услуги в друга Toyota?

Приложението MyT е обвързано с идентификационния номер (VIN) на автомобила и собственика на колата, така че ще можете да използвате само свързаните с приложението услуги в този автомобил.

Можете да използвате MyT Мултимедия в друга Toyota, стига да е активирана и все още е в периода на валидност.

Могат ли други членове на моето семейство да използват услугите, свързани с MyT?

Използването на Приложението MyT Свързани услуги е ограничено до собственика на автомобил, но идентификационният номер на превозното средство (VIN) може да бъде добавен към множество акаунти.

MyT Multimedia може да се използва от всеки, който шофира този автомобил.

Имам автомобил, който трябва да има MyT Свързани услуги, но мисля, че те не са активирани. Какво трябва да направя?

MyT Свързани услуги се състои от приложението MyT и MyT Мултимедия. Всеки пакет има собствен набор от функции и трябва да се активира отделно.

Ако не сте сигурни дали вашите MyT Свързани услуги са активирани, отидете на Приложението MyT. Кликнете върху иконата на колелото, която можете да намерите в горния десен ъгъл на началния екран. Отидете на „Настройки“ и изберете раздела „Автомобил“. Ако видите съобщението „Активиране на свързани услуги“, това означава, че те все още не са активирани. Ще трябва да посетите Вашия търговец, за да активирате Приложението MyT Свързани услуги.

Бърз начин да проверите дали Приложението MyT Свързани услуги е включен е да проверите дали данните ви за последното пътуване са показани на началния екран на приложението.

За да активирате MyT Мултимедия онлайн навигация Свързани услуги, свържете Вашия смартфон с Вашия автомобил, като използвате Bluetooth или Wi-Fi тетринг, след което щракнете върху раздела „Настройка“. Оттам кликнете върху раздела „Онлайн“, след това раздела „Toyota Online“ и изберете съществуващ акаунт. Въведете вашите MyT идентификационни данни. Въвеждането на Вашите данни ще стартират Вашите 3 години безплатно обслужване. Можете да проверите датата на изтичане на абонамента си за MyT Мултимедия в портала на клиентите на My Toyota.

Ако нямате съществуващ акаунт, можете директно да го създадете в автомобила си, като изберете опцията „Нов акаунт“.

Как да променя моята парола за MyT?

Можете да промените паролата си в приложението MyT. От иконата на колелото, която можете да намерите в горния десен ъгъл на началния екран, щракнете в менюто „Настройки“. Изберете промяна на паролата и попълнете текущата и новата си парола. След това потвърдете новата парола и запазете.

Ако сте забравили паролата си, можете да заявите нова на екрана за вход, като въведете своя имейл адрес.

Често задавани въпроси за MyT App

Кои платформи поддържат приложението MyT?

Приложението MyT се поддържа както на iOS, така и на Android устройства.

Налични ли са услуги MyT за моята кавтомобил?

MyT Connected Services се предлага със следните автомобили на Toyota:

• Нов RAV4 ( производство от ноември 2018 г.)
• Нова Corolla (производство от януари 2019 г.)
• New Camry (производство от януари 2019 г.)
• Нов C-HR (производство от октомври 2019 г.)

Колко струват тези услуги?

MyT Свързани услуги е включен в закупуването на всякакви съвместими с MyT Свързани услуги Тойота, за период от десет години.

Как да променя моята парола за MyT?

Номер. MyT App Connected Services е обвързан с идентификационния номер на автомобила (VIN) на автомобила и собственика на автомобила. Може да има само един акаунт за достъп до свързани услуги.

Колко дълго MyT Свързани услуги остават активни?

Свързаните услуги на Приложението MyT ще функционират 10 години.Тойота ще покрие разходите за данни, използвани за предоставяне на свързани услуги за 10 години, но приложението MyT ще функционира дори без свързани услуги.

Ами ако купя автомобил Toyota втора употреба? Налични ли са услугите, свързани с MyT?

Ако купите автомобил Toyota втора употреба, която поддържа Приложението MyT Свързани услуги, посетете Вашия търговец, за да потвърдите, че сте собственик на автомобила. След това ще можете да активирате Приложението MyT Свързани услуги.

Къде мога да намеря номера на версията на приложението MyT, инсталирано на моя телефон?

За да проверите номера на версията на:

iPhone: отворете „Настройки“, отидете на „Общи“ и „Използване“. В секцията „Съхранение“ изберете приложението MyT, за да видите номера на версията.

Android: отворете „Настройки“ и изберете„Приложения и Известия ". Отидете в списъка с инсталирани приложения на вашето устройство. На екрана на списъка с приложения изберете MyT App за подробности относно номера на неговата версия.

Предлагаме ви да включите автоматизирани актуализации за приложението MyT. Непрекъснато добавяме нови функции.

Как мога да изтегля приложението MyT?

Отидете в iOS App Store или Google Play Store и потърсете „Приложение MyT“. След това изтеглете приложението, напълно безплатно.

Как мога да създам акаунт?

Създайте акаунт директно в приложението MyT и попълнете поисканите лични данни.

След това ще трябва да активирате акаунта си чрез имейл за активиране, който ще получите, преди да можете да използвате всички функции в Приложението MyT. Освен това, за да използва свързани услуги, Вашият дилър трябва да Ви регистрира като собственик на автомобила.

Как да активирам Приложението MyT Свързани услуги за автомобила си?

От началния екран кликнете върху иконата на колелото, която може да се намери в горния десен ъгъл. Отидете на „Настройки“ и изберете раздела „Автомобил“.
Кликнете върху „активиране на свързани услуги“.

• Ако получите съобщение „свързване“, ще можете да използвате свързани услуги, след като извършите 2 пътувания в колата си, със скорост по-голяма от 10 км / ч.
• Ако получите съобщение: „Моля, свържете се с вашия дилър на Toyota, за да могат да ви помогнат да завършите процеса“, ще трябва да посетите вашия дилър, за да проверите собствеността.

Защо получавам съобщението „Посетете вашия търговец“ в приложението MyT?

Ако получите съобщение „Моля, посетете Вашия търговец в приложението MyT, когато се опитвате да активирате MyT Свързани услуги, това означава, че към момента на поръчката вашият имейл адрес не е бил настроен като имейл на собственика на автомобила. Ще трябва да посетите Вашия търговец, за да потвърдите собствеността.

Приложението MyT показва, че трябва да изчакам да се извърши активирането, дори след като се съгласих с всички условия за поверителност.

За да завършите активирането си, ще трябва да направите 2 пътувания със скорост, по-голяма от 10 км / ч. След това Приложението MyT Свързаните услуги ще бъдат активирани и видими в приложението.

Кога мога да получа достъп до услуги, свързани с Приложението MyT ?

Можете да получите достъп до тях по всяко време. Данните за автомобила се изпращат в приложението, когато двигателят е изключен. Ще можете да видите подробностите за последното си пътуване след изключване на двигателя. Покритието на мобилните данни е необходимо за изпращане на данни, така че може да не работи в закрити пространства.

Не мога да намеря всичките си пътувания в Приложението MyT. Къде мога да ги намеря?

Отидете на таблото за управление на „Услуги“ и изберете „Управление на Google Анализ“. Изберете раздела „Всички пътувания“, за да видите предишните си пътувания, и след това щракнете върху пътуване, за да получите достъп до свързаните анализи за шофиране. Можете също да намерите подробности за последното си пътуване на таблото „Начало“.

Функцията Споделяне с автомобила не работи. Дестинациите не се прехвърлят в моята навигационна система. Как мога да направя настройките?

Трябва да въведете MyT идентификационните си данни в мултимедийната система на Вашия автомобил. След това ще трябва да свържете Вашата мултимедия с идентификационния номер на Вашия автомобил (VIN). За повече информация, моля, посетете нашето ръководство за употреба.

След това трябва да свържете Bluetooth, за да свържете колата към интернет. Функцията Споделяне с автомобил вече ще работи. За повече информация, моля, посетете нашето ръководство за употреба.

Колата ми не е оборудвана с навигационна система. Мога ли да използвам функцията Споделяне с автомобила все пак?

Функцията Споделяне с автомобила изисква функция за навигация.

Как работи от автомобила до дестинация?

От Автомобил до дестинация се предлага на началния екран на Приложението MyT. Функцията е налична в навигацията Ви в колата, когато сте паркирали някъде, различно от крайната си дестинация за пътуване.

За повече информация, моля, посетете нашето ръководство за употреба.

Как работи режимът на поверителност?

Режимът на поверителност е достъпен на страницата „Настройки“ на Приложението MyT. Можете да го включите или изключите сами. Когато включите режима за поверителност, деактивирате GPS функцията и няма да можем да проследим местоположението на Вашия автомобил. За повече информация, моля, посетете нашето ръководство за употреба.

Какво трябва да направя, ако продавам своята Toyota?

Премахнете автомобила от вашия MyT акаунт. Не прекратявайте профила си, тъй като всички бъдещи автомобили на Toyota, които може да притежавате, могат да бъдат добавени към него. Не забравяйте да информирате новия собственик на автомобила, че той е оборудван с MyT App Свързани услуги.

Как мога да деактивирам Приложението MyT Свързани услуги?

Ако искате временно да спрете MyT App Свързани услуги, можете да включите режим на поверителност, за да деактивирате GPS функцията.

Ако искате за постоянно да спрете Приложението MyT Свързани услуги в Приложението MyT отидете на иконата на зъбно колело. Изберете „Настройки“, след което отидете на раздела „Кола“. От там можете да деактивирате завинаги услугите, свързани с MyT App.

Какво става, ако премахна VIN номера на автомобила от MyT акаунта? Спират ли услугите?

Приложението MyT Свързани услуги ще спрат, ако идентификационният Ви номер на автомобила (VIN) бъде премахнат от вашия акаунт.

Мога ли да получа данни като нивото на горивото, останало в резервоара? Или дали вратите са заключени?

Тази услуга все още не е налична, но ние постоянно работим за добавяне на повече свързани услуги към Приложението MyT. Ние редовно ще актуализираме приложението, така че бъдете сигурни, че приложението ви е актуално. Най-лесният начин да направите това е да активирате автоматичните актуализации във Вашия магазин за приложения.

Често задавани въпроси за MyT Мултимедия

Какво е MyT Мултимедия и какво може да предложи?

My T Мултимедия включва определен брой онлайн услуги,които осигуряват полезна информация за реален трафик и камери за скорост. 

Тези функции изискват интернет да функционира. Трябва да свържете мобилното си устройство (с помощта на Wi-Fi или Bluetooth връзка) или всяко Wi-Fi устройство / мрежа към автомобила .

Всяка нова Toyota се предлага с 3 години безплатни актуализации на карта за навигационната система, както и други услуги като: 

•Трафик информация в реално време 
• Coyote (където е налично) или Cyclops 
• Google Streetview (където е налично) 
• POI 
•Гориво 
• Паркинг 
• Време 


За повече информация, моля, посетете нашите ръководства как да активирате услугите, свързани с онлайн навигацията и как да ги използвате. Вмъкнете връзки към Как да активирате услугите, свързани с онлайн навигация и как да използвате услуги, свързани с онлайн навигация

MyT Мултимедия също включва интеграция на смартфони. Това ви позволява да свържете вашия смартфон (съвместим с iOS & amp; Android) към вашия автомобил. Любимите ви приложения, като Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps и Waze, могат да се използват в колата ви и да се контролират чрез Siri Voice Assist или OK Google.

Защо имам нужда от интернет връзка за MyT мултимедия онлайн свързани услуги за навигация? Как се различава от нормалната навигация?

Вградените навигационни системи получават данни от GPS сигнал. MyT Multimedia изисква онлайн връзка за получаване на необходимите данни за трафик в реално време, Coyote (където е наличен), Google Streetview (където е налично), време, гориво и паркинг и онлайн POI.

Моята кола съвместима ли е с MyT мултимедия?

Всички модели на Toyota, които в момента се продават, са оборудвани с онлайн навигационни услуги. Въпреки това AYGO и Supra имат собствен набор от свързани услуги.

Интеграцията на смартфон е налична за някои нива на оборудване на Aygo от текущо поколение, някои от текущите поколения Yaris, новата Supra (работи само с Apple CarPlay) и новите C-HR модели от производството Октомври 2019 (локализация на NMSC за съвместимост). Проверете с Вашиият търговец, за да провери дали интеграцията на смартфон е налична.

Колко струва MyT Мултимедия?

Първите 3 години (локализация на ниво NMSC за продължителност) на онлайн услугите за навигация в MyT Мултимедия са безплатни. След това можете да закупите абонамент. Пакетът ни за грижа за картата включва всички наши актуализации на карти и свързани онлайн услуги, а нашият сервизен пакет включва нашите функции на онлайн услугите. Можете да закупите абонамент в нашия електронен магазин. Проверете e-Store за актуални цени.

Какво се случва, след като изтекат моите 3 години безплатни MyT мултимедия абонаменти? Ще ме уведомите ли?

Вие ще получите съобщение на екрана на Вашата мултимедиина система 30 дни преди да изтече безплатният период от 3 години.
В е-Магазина Вие можете да актуализирате пакета за 1 или 3 години.При подновяване на Сервизен пакет можете да изберете между 1,2 или 3 години. Проверете e-Store за цени.

Какво е Електронният магазин и къде мога да го намеря?

Можете да получите достъп до e-Магазин чрез мултимедийната система на Вашия автомобил или в портала My Toyota.
В портала за клиенти e- Магазин , достъпен от портала My Toyota, можете да закупите услугите, предлагани от MyT Мултимедия. Можете също да проверите състоянието на текущите си абонаменти в е-Магазин . От електронния магазин отидете в раздела „Закупени“, за да видите кои абонаменти са активни и оставащото време за тях.

Ако имате достъп до e- Магазин приложение от автомобилната мултимедийна система, можете да изтеглите услуги, като Coyote (по-рано купена в портала). Можете да намерите електронния магазин, като отидете в секцията „Меню“, след това отидете на приложения и и

Как мога да купя услуги от MyT Mултимедия?

Можете да закупите услуги от клиентския портал на MyT. За да разберете кои услуги вече имате, кликнете върху "Закупени".

Купих си втора употреба Тойота. MyT мултимедия онлайн свързани услуги за навигация вече са активирани. Трябва ли да ги активирам отново?

Можете да го използвате веднага, просто ще трябва да свържете Bluetooth, за да активирате навигацията, свързана онлайн. Въпреки това, препоръчваме Ви да въведете идентификационните си данни за MyT / My Toyota, за да свържете мултимедията с Вашия акаунт. След това ще можете да закупите услуги или Навигационни карти от портала и да използвате Споделяне с Автомобила от приложението MyT.

Как да създам MyT Мултимедия акаунт?

Същият акаунт се използва както за приложението MyT. така и за моя портал Toyota. Ако нямате такъв, препоръчваме Ви да изтеглите приложението и да го създадете от там
Можете също да създадете акаунт чрез мултимедията (ще трябва да приемете условията за ползване в рамките на 14 дни в поратала My Toyota

Как да активирам MyT мултимедия и да активирам свързани услуги за онлайн навигация?

Можете да го активирате чрез мултимедийната система на Вашия автомобил. Моля, обърнете внимание, че колата ви трябва да бъде свързана с интернет, или чрез Bluetooth връзка, wi-fi връзка или дори чрез използване на wi-fi от вашия дом (ако колата ви е паркирана в рамките на него), като услугите, предлагани от MyT Мултимедия са базирани на интернет. За обяснение стъпка по стъпка, моля, прочетете ръководството.
Веднъж свързан, ще стартират 3-те години на навигация, свързани с онлайн услуги. Ако не следвате този процес, няма да можете да се насладите на тези услуги.

Как мога да настроя wi-fi връзка чрез свързване на wi-fi в автомобила си?

Не всички нови автомобили на Toyota са съвместими с wi-fi свързване, но всички нови модели са съвместими с Bluetooth свързване.

Отидете в менюто на вашата мултимедийна система и натиснете „Настройка“, след това „wi-fi“ и „Включете Wi-Fi захранването“. Изберете вашата мрежа, въведете паролата и изберете „OK“. При успешно свързване ще получите съобщение, което ви казва, че навигационната система свързана с hotspot.
Можете да намерите стъпка по стъпка ръководство по-долу.

Как мога да свържа Bluetooth?

Отидете в менюто на Вашата мултимедийна система и изберете „Настройки“. След това изберете „Bluetooth връзка“ и следвайте стъпките за настройка на мрежовата връзка. След това на Вашия смартфон трябва да активирате Bluetooth свързване. Можете да намерите стъпка по стъпка ръководство по-долу.

Как мога да инсталирам и активирам Coyote?

Отидете в менюто на вашата мултимедийна система и отидете в секцията „В автомобила“ на електронния магазин (имате нужда от онлайн връзка и трябва да влезете). Изберете приложението Coyote и изберете „инсталиране“. При инсталиране на Coyote ще се появи изскачащ прозорец. Когато го отваряте, изберете „OK“, за да го стартирате автоматично. Coyote вече винаги ще се показва като наличен в „apps“.

Моля, обърнете внимание, че Coyote може да се използва само след като сте изминали 200 км в колата си.

За повече информация, моля, посетете нашето ръководство за употреба

Как работят Apple CarPlay или Android Auto ?

Apple CarPlay може да се активира чрез включване на Вашето iOS устройство в USB порта на автомобила. В информационното развлекателно устройство щракнете върху бутона „меню“ и след това върху „Car Play“.

Android auto може да се активира, като първо изтеглите приложението Android Auto. След това включете устройството си с Android в USB порта на автомобила. В мултимедийната система щракнете върху бутона „меню“ и след това върху „Android Auto“.

Мога ли да използвам Google Maps, Waze, или Spotify в колата ми?

Да, при условие че имате онлайн връзка със смартфона си. Ще ви трябва и кабел, за да включите смартфона си в автомобила си. Ако имате телефон с Android, ще трябва да инсталирате приложението Android Auto. След това приложенията ще бъдат достъпни чрез менюто „Android Auto / Apple Car Play“ на екрана за информация.

Новата Toyota C-HR, настоящото поколение Yaris (определени нива на оборудване), настоящото поколение AYGO (определени нива на оборудване) и Supra (само с функции на Apple Car play) предлагат интеграция на смартфони.

Как мога да активирам Споделяне към Автомобила от Приложението MyT?

С функцията Споделяне с автомобила можете да се подготвите предварително за пътуването си, като търсите упътвания на мобилното си устройство и след това ги изпратите до автомобила си. Ще ви е необходим автомобил с функции за навигация в автомобила и MyT акаунт за автомобила Ви, регистриран във вашия акаунт.

За да активирате тази функция, ще трябва да свържете автомобила си с MyT акаунта.   

 Можете да направите това по един от следните два начина:  

• В автомобила си, с активен Bluetooth или wi-fi връзка, щракнете върху „Настройка“ в мултимедия. Отидете в раздела „Онлайн“ и изберете „Toyota онлайн“ и след това „Съществуващ акаунт“. Въведете вашите MyT идентификационни данни. След това трябва да отидете на портала за клиенти на MyT. Ще получите съобщението „намерихме нов идентификационен номер на устройството“. Потвърдете и всички настройки ще бъдат направени.
•Можете също така да активирате функцията Споделяне с автомобила директно в приложението, като отидете в менюто на автомобила, изберете иконата с колела, отидете на „Настройки“ и след това в раздела „Автомобил“ изберете опцията за регистриране на мултимедийно устройство. Следвайте инструкциите в приложението си и обърнете внимание, че ще трябва да сте в автомобила си, за да финализирате процеса на сдвояване.

 За повече информация, моля, посетете нашето ръководство за употреба.

Как да актуализирам софтуер и карти? Това автоматично ли се случва?

Актуализациите на карти са възможни с най-новите мултимедийни системи за 2019 г., активирани в електронния магазин за най-новите съвместими модели. За повече информация, моля, консултирайте се с нашето ръководство за употреба.
Можете също така да актуализирате ръчно системата си, като изтеглите актуализации от електронния магазин на портал My Toyota и ги заредите на USB флаш и го свържете с вашия автомобил.

Кой е най-добрият начин за планиране на маршрут?

Можете да използвате функцията Споделяне с кола в MyT App, за да планирате своя маршрут. Първо отворете раздела „Услуги“, изберете „Споделяне с кола“, кликнете къде да, въведете адреса и от вас можете да програмирате пътуване с до 9 спирки и крайна дестинация, като кликнете върху бутона „+“ , След това натиснете „изпрати до автомобила“..

След като сте в автомобила си, уверете се, че имате wi-fi връзка. Най-лесният начин е да се свържете с Bluetooth към вашия смартфон. След като се установи интернет връзка в колата ви, можете да изтеглите пътуването. Отидете до любимите дестинации в мултимедийния модул и ще намерите предварително планираното си пътуване.

За новият RAV4, новата Corolla,Camry и NG C-HR пътуването може да откриете в любимото меню. За повече информация, моля, консултирайте се с нашите ръководства за начините как да споделяте с автомобила и как да намерите автомобил, Да споделяте пътувания с автомобила.

Кога стартират моите 3 безплатни години от MyT мултимедия?

3-годишният ви срок започва, когато поставите идентификационните си данни в MyT в инфотейнмънт единицата.

Как мога да проверя датата на изтичане на моите карти и абонаменти за MyT мултимедийни услуги?

Ще получавате известие на екрана на Вашата мултимедия всяка седмица 30 дни преди края на тригодишния период, 15 дни преди края на 3-годишния период ще получите същото съобщение. След края на 3-годишния период ще се показва съобщение всеки път, когато се опитате да използвате приложението.

Повече за Toyota Service

Toyota представя Toyota представя "Целеустремените" - историята на Ник Брил Ник Брил, собственик на ресторант с 2 звезди Michelin 9 съвета за успешно лятно пътуване 9 съвета за успешно лятно пътуване Вижте съвети ни за подготовката на вашия автомобила за лятото и летните пътешествия. Dakar 2019: Победа! Dakar 2019: Победа! Пилотите на Toyota GAZOO Racing Южна Африка Насер Ал Атия и Матю Баумел се завръщат у дома със своя произведен в Южна Африка Toyota Hilux за историческа победа. Новата Toyota Camry Новата Toyota Camry Изискан и луксозен седан с хибридно задвижване
Настройките Ви за "Бисквитки"

За да подобрим използването на нашия сайт и предлаганите услуги, ние използваме "Бисквитки", "уеб маяци" или други технологии за проследяване на поведението и прегледаното съдържание на сайта ни. Ако сте съгласни с това можете да продължите да ползвате интернет страницата ни или можете да промените своите настройки тук.

Потвърдете своите настройки, за активиране или деактивиране на "бисквитките":

OK